niedziela, 2 marca 2014

10 000

Hej
W tym poście chciałabym wam podziękować, że na blogu jest już bardzo duża liczba wyświetleń 10 000. Nie myślałam że tak szybko dobijemy do takiej liczby :). Blog istnieje od połowy sierpnia wiedz nie tak duzo czasu według mnie. Dziekuje za te wszytskie kometarze które mi piszecie oraz inne miłe rzeczy. Dzieki temu coraz bardziej chce mi się pisać tego bloga :).
Z tej okazji tez rozdam kilka dedykacji, które wstawię na top-modelki.com. Możecie zgłaszać się w komentarzach i wpisać w niego nick na tm i temat dedykacji.

5 komentarzy:

  1. Gratuluję!!! Mogę dedyk na temat wiosna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniałam napisać na TM nazywam się Minerwa26.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nick: mairim505
    Poprosze dedyk na temat Jak sobie mnie wyobrażasz PS. Najlepiej w sukience :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nick: Sabrinka1234
    Jeżeli to nie problem chciałabym dedyk związany z Dawidem Kwiatkowskim :).
    zapraszam na mojego bloga
    sabrinka123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nick : Mercii
    Mogę .. Hm. ;) coś o Wojowniczce ;)

    OdpowiedzUsuń