czwartek, 13 marca 2014

Nowości Top-model

Hej
Ostatnio długo nie pisałam, ale to dlatego, że byłam chora i dopiero teraz dałam rade napisać jakis post. W tym poscie pokażę wam kilka nowości top-model, które pojawiły sie przez ten czas.
 
oto one:
 
Nowa szata graficzna forum, ktora sie zmieniała jakos dziwnie. Najpierw była taka jak tu:
 
 
 
potem jesienna a została juz taka, wiosenna:
 
wg mnie to najfajniejszy wglad jaki był :)
 
 
Teraz mozna też sprawdzac ile osob cie obserwuje :). To bardzo fajny pomysł. A zobaczyc mozna nie tylko u siebie, ale tez u innych.
 
Mnie obserwuje 167 osob :)

 
Pojawiły się także nowości w sklepach:
 
Zestaw do robienia bryloczków.
 
 
Zestaw do robienia branzoletek
 
 
Pamietnik z kłódką
 
 
oraz nowa kolekcja bluzek.
 
 
 
 
 
 
 
 
 i nowy szkicownik make up


 
 
Wiecej o tych rzeczach dowiecei się na blogu top-model.
 
Co wam sie najbardzije podoba?

3 komentarze: