piątek, 28 marca 2014

L.B.A Libster Blog Award

Hej

Zostałam kilka tygodni temu nominowana na Libster Blog Award. Zebrało się kilka. Chodzi w tym o to, że odpowieadasz na pytania, które zadał ci inny blog, (te pytania to taka nagroda). Potem ty zadajesz sowoje pytania innym blogą, które najbardziej lubisz, czytasz i myslisz, ze zasługuja na taka nagrode :)

Ja zostałam nominowana z 5 blogów:



blog mdesigner: Klik

1. Co lubisz robic w wolnym czasie?
Rysować, projektować, blogować,czytać inne blogi, grać na gitarze i robic różne robótki reczne albo poprosu przegladac sobie jakies strony internetowe :3
2. Ulubiony blog.
Oj nie wiem dużo ich mam ;)
3. Ulubiony piosenkarz/piosenkarka/zespol?
Słucham róznych zespołów najfajniejsze wg mnie są: Guns n roses i Aerosmith
4. Ulubiona praca na TM.
W każdej coś jest :)
5. Ulubiona ksiazka.
Książę Mgły
6. Lubisz szkole?
Nie ;P
7. Idol.
W sumie to nie mam
8. Ulubiona liczba.
Też nie mam xd
9. Lubisz swoje imie?
Jako tako
10. Twoja najlepsza praca (link.)
klik
ta jest jedna z moich ulubionych, kojarzy mi sie z wakacjami, bo wlasnie w je ją robiłam i bardzo duzo pracy wlozylam w dodatku wygrała tez konkurs :)





blog mery i niki: klik


1. Dlaczego założyłaś bloga?
Chciałam dzielic się moimi pomysłami, recenzjami kredek itp. jesli chodzi o rysowanie. wg spodobało mi sie to jak patrzyłam na innych blogach i mnie to zachęciło
2. Ulubiony kolor.
niebieski, czarny
3. Jakie jest twoje największe marzenie?
Zostanie projektantka mody ;D
4. Czy masz zwierzęta? Jak tak to jakie?
rybki ( nie wiem ile xd)
5. Ulubione ubranie?
Hm.. nie wiem :/
6. Co ostatnio kupiłaś/dostałaś?
szkicownik podstawowy Top model i biało granatowy sweterek
7. Co zamierzasz kupić?
Jasies nowe rzeczy do ubrania na wiosne
8. Ulubione picie?
Koktajl kokosowo- ananasowy
9. Ulubione jedzenie?
Pizza, spaghety..
10. Ulubiony przedmiot w szkole?
Plastyka
11. Ulubione blogi.
Wszystkie, które obserwuje jest ich dośc duzo wiedz nie wipisuje.


blog Wiktori klik

1. Dlaczego założyłaś/eś bloga?
Wyżej napisane
2. Twoje hobby?
rysowanie i te wsztyskie rzeczy ktore wymieniłam
3. Czy twoim zdaniem blog zasługuje na tą nagrodę?
Trudne pytanie ;) staram się aby był jak najlepszy, ale czy zasłuzył...
4. Czy należysz to jakiegoś fandomu?
Nie
5. Twój największy sukces?
Tyle wyświetleń, obserwatorów i kometarzy na blogu, wygrane w konkursach plastycznych top model, lillalou i szkolnych
6. Jakie są twoje ulubione bloggerki?
7. Z czego posiadasz inspiracje?
Z wszytskiego co mnie otacza
8. Ulubiony dzień tygodnia?
Sobota albo piatek :3
9. Gdy osiągniesz jakiś sukces co czujesz?
Napewno radość
10. Ubierasz się zgodnie z modą czy masz własny styl?
Staram się w własnym stylu, ale czasami ciężko dostac jakieś rzeczy lub je dobrać
11. Ulubiona piosenka?
Paradise city


Blog Minerwy klik

1.Masz zwierzę ( rodzeństwo też się liczy)?
Rybki ^^
2.Ulubiony kolor?
Niebieski, czarny
3.Co najczęściej robisz w wolnym czasie?
Rysuje lub bloguje
4.Ulubiony przedmiot?
Kredka :D
5.Lubisz rysować?
Tak
6.Wolisz tymbarka czy frugo?
To i to
7.O czym był twój najgłupszy sen?
haha o takich ludziach co mnieli powykrecane dziwnie twarze xD
8.Czego najbardziej się boisz i dlaczego?
Nic mi nie przychodzi na mysl
9.Skąd czerpiesz inspirację?
Z wszytkiego co mnie otacza
10.Jaki chcesz mieć zawód w przyszłości i dlaczego?
Od dłuzszego czasu chciałabym zostać projektantką mody, a dlaczego.. Podoba mi sie to ;) lubie wymyslac stroje, szyc i tego typu rzeczy
11.Twoja ulubiona piosenka?
blog Ani i Eweliny klik
1. Czytałaś/eś książki o Sherlocku Holmesie?
nie
2. Ulubiona książka
Książe Mgły
3. Lubisz kryminały?
Niezabardzo
4. Ulubiony blog?
Mam kilka ulubionych, ale ten jest chyba taki najfajniejszy http://ilojleen.blogspot.com/
5. Czytasz blogi z opowiadaniami?
Nie
6. Piszesz książki, wiersze?
Nie
7. Ulubiona postać z filmu?
Luna Lovegood z Harrego Pottera
8. Ulubiona postać z książki?
ta sama :D
9. Hobby?
było już..
10 . Jesteś od czegoś ulależniona?
Nie wiem xd
11. Lubisz siebie?
y.. :D
Bardzo dziekuje za tyle nominacji :)
Moje pytania:
1. Jak długo prowadzisz bloga?
2. Jakie jest twoje hobby?
3. Jaki jest twój ulubiony przedmiot w szkole?
4. Chodzisz na jakieś zajecia pozalekcyjne?
5. Na jakich stronach najcześciej przebywasz?
6. Kim chciałabys zostać?
7. Jaki jest twój ulubiony owoc?
8. Jakie są twoje ulubione kredki?
9. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku?
10. Jakie filmy najbardziej lubisz oglądać?
11. O czym najbardziej lubisz pisac na blogu?
nominuje:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz