niedziela, 9 października 2016

W obiektywie. Coś nowego?

Hej 


 Kiedy kupiłam nowy aparat postanowiłam, że spróbuję robić zdjęcia inne niż dotychczas. Zamiast roślin, krajobrazów na zdjęciach możecie oglądać ludzi, a konkretnie moje koleżanki, które wcieliły się w rolę modelek za co dziękuję ;) Pierwsze zdjęcia robiłam z Anią i Kamilą. Zeszło nam trochę dużo czasu, bo prawie cały dzień, ale było na prawdę fajnie. Wspólnie wymyślałyśmy jak będą wyglądać zdjęcia i myślę, że wyszło to wszystko ciekawie jak na taką pierwszą "sesję" i zobaczcie jakie tło miałyśmy :) Zdjęć wyszło nam sporo, ale pokazuję tutaj, które według mnie najlepiej wyszły. Tak, więc zapraszam do oglądania!

Ania





Kamila





Wspólne 





A tutaj już innego dnia wybrałam się z Martą na zdjęcia. Inna osoba to zupełnie inny klimat zdjęć. Są tu miejskie jak i leśne scenerie. Mamy podobny gust, dlatego każda wiedziała o co drugiej chodzi i wspólnie przelewałyśmy swoje pomysły na zdjęcia :) . Nie wiem co tutaj jeszcze opisać, musicie zobaczyć.

Marta





Jak podobają Wam się takiego typu zdjęcia? Chcielibyście więcej takich, czy jednak wolicie te, które wstawiałam dotychczas? A może macie dla mnie jakieś rady? Wszystko robię w sumie "na wyczucie", więc chętnie poczytam Wasze wskazówki.

15 komentarzy:

  1. Wow, niektóre zdjęcia są absolutnie przepiękne! <3
    Obserwujemy i zapraszamy do nas... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, jakie boskie zdjęcia *-* Są cudowne! Na początku chciałam napisać, które podobają mi się najbardziej, ale jest ich za dużo :P A mogę wiedzieć jaki to aparat i za ile kupiłaś?
    akacjaemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję <3 cieszę się, że się podobają :) Olympus OMD, niestety już nie pamiętam, bo kupowałam go na początku roku, ale znajdziesz w internecie.

      Usuń
  3. Jak dla mnie zdjęcia przeciętne... ale te modelki nie no niesamowite <3 <3 <3 A tak na serio... XD to zdjęcia wyszły bardzo fajnie i mam nadzieję że będziemy częściej chodzić na takie "seszyn profeszyn" bo to jest naprawdę fajnie spędzony czas :D ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjecia *0* Zazdroszczę modelek hah :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia! To ostatnie jest cudowne, ale nie ogólnie nie potrafię wybrać swojego ulubionego ponieważ wszystkie mnie tak zachwyciły, że strasznieee długo je oglądałam :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są te zdjęcia, nigdy bym nie pomyślała, że zdarta ściana może tak ślicznie wyglądać na zdjęciu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnie zdjęcie to... nawet nie mam słów. Ma w sobie taką cudowną głębię i tajemniczość ♥

    Pozdrowionka,
    b l a c k e l e y

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny post, a zdjęcia są prześliczne <3

    http://mrkulfon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne zdjęcia *_* Zdecydowanie chciałabym więcej takich zdjęć ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze zdjęcie jest bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń