niedziela, 2 października 2016

10 dni rysowania roślin

Hej
Jak widzicie po tytule dzisiaj zobaczycie kolejne 10 dni mojego wrześniowego wyzwania. Tym razem były to rośliny, które o wiele lepiej mi się rysowało niż niebo. Była tutaj dla mnie duża dowolność. Niebo zawsze jest inne, ale podobnie się je rysuję, a z roślinami to już zupełnie coś innego. Cieszę się, że jeszcze we wrześniu była taka ładna pogoda, bo często mogłam wziąć wszystkie potrzebne przybory, wyjść z domu, usiąść na trawie i zacząć rysować. Tym razem zamieniłam akwarele na Promarkery, kredki i długopisy. Ta kategoria była chyba moją ulubioną, Chociaż przyznaję już w ostatnich dniach, kiedy jeszcze miałam do zrobienia trochę rzeczy do szkoły już za bardzo nie chciało mi się rysować, ale wytrwałam i cieszę się, że kolejne 10 dni udało mi się zrealizować. Teraz możecie zobaczyć wszystkie moje prace, a na końcu daje kilka zdjęć podczas rysowania :)










 "Nie rysuj tylko głaszcz" :P 



23 komentarze:

  1. Fakne! Najlepsza konewka. Czekam na trzecią część i powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Ślicznie rysujesz! Na widok tych rysunków ciarki przechodziły mi po plecach. Zdjęcia również bardzo mi się podobają!

    million-slow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia i rysunki. Zazdroszczę talentu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne! Świetna sprawa z takimi wyzwaniami, może ja też sobie takie postawie :P
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne rysunki! Nie mogę wybrać ulubionego! Coraz częsciej mam ochoe na rysunkowe wyzwanie, moe też zacznę od roślinek? :)
    http://milleremilia.blogspot.com/2016/09/top10.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne. Jest w nich jakaś taka "swoboda", że tak to ujmę . Widać, że są jakby od niechcenia, ale zarazem mają dobre proporcje i ogólnie są dopracowane. Podoba mi się Twój styl, a z obrazków najbardziej słoik i marchewki :).

    http://utwory-wierszem-pisane.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega rysunki, najładniejszy jest pierwszy ;>

    daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne :) Widziałam na Instagramie większość, więc podziwiałam na bieżąco :P

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rysunki! Bardzo podoba mi się twoja technika rysowania :)
    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie! Najbardziej podoba mi się rysunek ogórków w słoiczku ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekałam na ten post i muszę powiedzieć... WOOW!!! To jest śliczne! Nawet zwykla trawa wygląda tak... magicznie. A te ogórki są ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  12. O MATKO!!!! Nie wiem co napisać ! Masz potężny talent ! Rysuj dalej, proszę Cię! Nie przestawaj ! Mam nadzieje, że kiedyś mnie narysujesz haha :D
    SUPER! <3 Będę do Ciebie teraz często wpadała i staję się Twoją największą fanką :)!

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne rysunki, ten kotek jest bardzo podobny do mojego http://wiktoriaz1art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsze trzy najbardziej mi się podobają. Niesamowite!

    Pozdrowionka,
    b l a c k e l e y

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na inne tego typu wyzwania. Poprzednie świetni ci wyszło. To również . Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak tylko będę miała więcej czasu, to też zrobię sobie takie wyzwanie. Inspirujesz dziewczyno!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zajebiste rysunki, oby tak dalej ^^
    http://matidrawings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zajebiste rysunki, oby tak dalej ^^
    http://matidrawings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń