piątek, 28 marca 2014

Syrena cz.2

Hej
To następna częsc szkoły rysowania syrenki. Jeśli nie widzieliście poprzedniej czesci kliknijcie TU

Płetwy
Skończyliśmy na łuskach, a teraz czas na następny element. Zaznaczamy linie, które są juz zaznaczone fabrycznie ciemno-różową kredką

Jaśniejsza kredką tak samo, ale dalej.

Teraz fioletową.


i niebieską


wszystkie płetwy, falbanki zaznaczamy tak samo.


A teraz kolorujemy lekko każdym kolorem w odpowiednim miejscu a przy tych liniach, które narysowaliśmy mocniej przyciskamy kredkę.


Makijaż

Ciemno różową kredką zaznaczamy kontury ust oraz kolorujemy z lewej strony.


A teraz lekko kolorujemy całe usta. (moja kredka dosc się łamała i mam trochę za mocno pokolorowane)


Błękitna kredką kolorujemy tęczówki.



Tą sama kredką kolorujemy lekko przy oczach.

I fioletową tez lekko cieniujemy w tych miejscach.

Na koniec dodajemy kilka filetowych kropeczek.


Kątem różowej kredki lekko cieniujemy policzki i jakąś brązową kredką kolorujemy brwi.

Syrena gotowa!


W następnej części pokaże wam jak rysuje tło. Zachęcam do czytania :)

2 komentarze:

  1. Na prawdę super rysunek:) Moja siostra byłaby zachwycona, bo ma teraz faze na rysowanie syrenek:D Podobają mi się! Jakbyś miała chwilkę to zajrzeć ocenić moje prace. Przydałaby mi się krytyka i rada osób takich jak ty. Z góry dziękuje i pozdrawiam.

    floweryelephant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje :)
      Napewno niedługo zajrze.
      Pozdrawiam

      Usuń