piątek, 21 marca 2014

Wiosna

Hej
Ostatnio jak pewnie zauważyliście było mało postów. To dlatego, że nie miałam jakoś weny na pisanie, a takie z niechęci to nie ma sensu pisac. Stało mi się też coś z dodawaniem kopiowanych zdjęć, wogóle ich nie było widać, ale teraz juz wszytsko gra :).
Dzisiaj jak każdy wie jest pierwszy dzień wiosny. Czyli także dzień wagarowicza, ale ja poszłam do szkoły bo mielismy luźne lekcje, tak na prawde to takie bardziej zabawy. Przyszlismy na ósmą rano i zabraliśmy się za robienie marzanny. Prawie każdy coś zrobił, a ja malowałam twarz :).  Pózniej nasza klasa przygotowywała apel. Na koniec przeszliśmy się z marzanną po okolicy i wróciliśmy na ognisko na którym piekliśmy kiełbaski a potem paliliśmy marzanny. Na koniec dnia byłam na rowerze i jakos zleciało. Jutro juz sobota, a od poniedziałku do środy mam rekolekcje wiedz będą cześciej posty.

A tu wiosenny projekt:
Wiosna

(dedykacja dla Minerwa26)
Rysowany tylko kredkami Bic i Lyra. Mam wrażenie, że jest takie dziecinne :P


A jak wy spędziliscie dzień wiosny?

1 komentarz:

  1. http://moje-hobby-lillalou-i-topmodel.blogspot.com/2014/03/sorry.html
    Zostałaś nominowana do LBA

    OdpowiedzUsuń