niedziela, 22 lutego 2015

DIY Prosty, trukawkowy obraz do pokoju




Hej
Dzisiaj pokaże, prosty obrazek, który każdy da rade namalować. Można także wybrać inny owoc. Ja właśnie zainspirowałam się jednym ze zdjęć przeznaczonych na tapetę na telefon i były tam ananasy. Pomyślałam, że fajnie to by wyglądało w ramce, a zostały mi same czerwone, wiec wybrałam truskawki.
Do namalowania użyłam tego szkicownika, który jest niżej i akwareli Karmański. Możecie wykorzystać w zamian tych farb zwykłe plakatowe, ale rozwodnione.






NA początku oczywiście szkic truskawek.
 Zmieniłam trochę kontrast, żeby było widać.
 
Następnie dorysowujemy liście.




Bierzemy pędzel w rękę i mocno rozcieńczoną farbą pokrywamy powierzchnię truskawki.


Już trochę bardziej wyrazistą zaznaczamy połowę owocu i wilgotnym pędzlem rozprowadzamy lekko farbę pozostawiając tylko trochę jasnych miejsc. Powstaje nam taki światłocień.

 
Powtarzamy tak kilka razy.

 
Cienkim pędzelkiem dodajemy czarne pestki.


 
Jasno zieloną farba domalowujemy szypułkę.

 
Ciemniejszym odcieniem zielonego poprawiamy niektóre listki.


Tak samo jak truskawki tylko innym kolorem. Mocno rozcieńczoną jasno-zieloną farbą wypełnimy liście.

 
Ciemno-zieloną  malujemy kontury i łodygi.
 
Całość wygląda tak. Każdy może oczywiście zmienić kilka rzeczy. Ja tylko podołam pomysł i technikę.

 
 
Chciałabym zaprosić do zobaczenia tych blogów:
 
Skrzydła Nielota KLIK 
Autorka naprawdę świetnie radzi sobie z tuszem. Najbardziej spodobały mi się skrzydła aniołów, naprawdę warte zobaczenia :)
 
Z&C PAINTINGS KLIK
Nie wiem co tu dużo pisać, po prostu obrazy są świetne.
 
To do następnego napisania. Mam nadzieję, ze zdążę go napisać o wiele szybciej.
Piszcie w komentarzach co myślicie o takiej dekoracji do pokoju.
 

28 komentarzy:

  1. Bardzo fajny obraz. Też postaram się taki zrobić, włożę w niego tyle owoców ile dam radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny obraz. Jak będę mieć więcej czasu pewnie taki wykonam :)
    http://czlowiek-zelazko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne DIY :) Nie chciałabym cię urazić moją opinią ale sądzę że zwykłe truskawki bez liści wyglądałyby na moje lepiej . Ale nie musisz brać mojego zdania pod uwagę . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie trochę żałuję, że zrobiłam te liście, ale coś mnie pokusiło :P

      Usuń
  4. Świetny efekt! Coś czuję, że sama niedługo zrobię coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne!
    Sama z chęcią zrobię taką ozdobę do pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za ten wpis! Może w końcu ruszę swoje cztery litery i wezmę w ruch moje akwarele :D

    OdpowiedzUsuń
  7. O, dobry pomysł! Mam teraz ochotę sama taki wykonać, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł.! Skorzystam i zrobię taki do pokoju ;)
    http://nika855.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy pomysł, bardzo lubimy rzeczy DIY, ale niestety nie posiadamy zdolności manualnych :P Nie myślałaś o sprzedawaniu takich prac? Super, serio :)

    Zapraszamy też do nas,
    Aria i Effy

    http://bad-girls-and-tokio-hotel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne! Takie świeże i idealne na wiosnę! :) Ślicznie komponuje się z ramką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale slicznie malujesz! Bardzo podoba mi sie ten obraz! :)

    http://claudiia-blog.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy pomysł. W zasadzie to nic trudnego - jak dla mnie bo sama maluję :-)
    sylvviusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega mega zazdroszcze talentu! Malujesz wprost bosko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow bardzo ładnie ci wyszedł! Ogólnie świetny pomysł, chyba też spróbuję coś takiego zrobić tylko że może z wisienkami :D Malujesz niesamowicie! Masz talent!:*

    http://joanne-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. To DIY jest genialne! Jak wrócę z ferii spróbuję takie zrobić :)
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne DIY, jak będzie mi sie nudzic z pewnoscia to zrobie : )

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Aż mi się jeść zachciało Agatka ;)

    wpadnij też do nas czasami www.mojportret.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. http://julajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszyscy z Z&C Paintings dziękujemy Ci za takie miłe słowa !!! Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł, muszę go wypróbować! :)

    Świetny blog, obserwuję i liczę na to samo!

    Nasz blog - ZAPRASZAMY!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurcze, jak to ślicznie wygląda! Zazdroszczę talentu! Lądujesz w mojej liście czytelniczej ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Super! Piękne w swej prostocie. Pozdrawiam,
    http://my-black-pants.blogspot.com/2015/02/10-keep-up-appearances.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaki ładny ! *.*
    Mi by to nie wyszło xd
    http://carolinaa-carolinaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Pieknie Ci to wychodzi!! Mega :D
    http://selectedcaptures.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń