poniedziałek, 3 marca 2014

Recenzja kredek Bambino

 Hej
Dzisiaj recenzja kredek bambino o którą prosiła mnie Emilia (czytelniczka bloga)
Dawno nimi nie rysowałam. Ostatnio chyba 2 lata temu w szkole kiedy Jeszce rysowaliśmy kredkami na plastyce. Do tej 4 klasy dość dużo nimi rysowałam bo były to moje ulubione kredki, ale po jakimś czasie zaczęłam rysować bic bo te trochę mi się znudziły. Wczoraj nastąpił wieki dzień ;) wyciągnęłam kredki z szafki i zaczęłam rysować, a dalej dowiecie się o mojej opinie co do nich.


Test kolorów:






Plusy:







- Fajnie się nimi rysuje bo są to miękkie kredki
- Mają dobrze dobrane kolory, chociaż brązu są trochę dziwne odcienie.
-  Idealne dla małych dzieci
- Kremowa kredka jest dość podobna do koloru skóry








Minusy:

- Tymi kredkami nie narysujesz nic małego
- Często się łamią (przynajmniej moje)





Nie wiem czemu ten zestaw kredek tak się łamie bo ostatni co miałam praktycznie nic się z nim nie działo, a tu rusza się w nich grafit (zdj.1), drewno się łamie (zdj 2) lub kredki przebarwiają np. jak na zdjęciu 3 rysowałam fioletowym kolorem a w niektórych miejscach mozna zobaczyć niebieski.



Za pomocą ''pyłku" po ostrzeniu kredek można np. zrobić tło rozmazując go. Też nawet fajna technika.




A tu tradycyjnie praca rysowana tylko przy użyciu tych kredek:


Ja wkładam je z powrotem do szafki bo do rysowania top model i lillalou nie zabardzo się nadają. Zostawię tylko kremową kredkę bo będe od czasu do czasu używać jej do skóry modelek.

A jak u was się sprawdzaja te kredki?




5 komentarzy:

  1. jakoś , jakkoś xD dzięki za tą Emilię :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominuję ten blog Liebster Award. Więcej info u mnie.
    http://moj-styl-minerwa26.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. sietnie niłamiom się i ja mam swoje z violetty z vbiedronki

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się wszystkie przebarwiają :( Więc nimi nie projektuję

    OdpowiedzUsuń