wtorek, 25 lutego 2014

Kredki Bic

Hej
Niedawno kupiłam sobię nową paczkę kredek Bic. Moje stare kredki miały już chyba 6 lat. Przez ten czas firma dodała wiecej kolorów, dlatego troche mnie to pokusiło:) Kupiłam je tez dlatego, że lubie nawet nimi rysować a w szkole zgubiłam kilka kolorów :/.
 
Tak wygląda całe pudełko:
 
Test kolorów

 
Moje stare kredki i nowe. Jak na 6 lat dość dużego rysowania tymi kredkami wyglądaja w miare dobrze, nie są aż takie małe. To pewnie dlatego, że mało kiedy się łamią.

 
 

Mała ciekawostka o firmie:
Société Bic (nazywana potocznie Bic, BIC) - firma francuska założona w 1945 r. przez barona Marcela Bicha i Edouarda Buffarda.
Firma produkuje tanie produkty jednorazowego użytku np. długopisy, ołówki, zapalniczki, zapalarki czy maszynki do golenia.
Produkty Bica sprzedawane są w ponad 160 krajach. Każdego dnia konsumenci kupują 22 mln artykułów piśmienniczych, 4 mln zapalniczek i 11 mln golarek. Przyczyniło się to do tego, że Bic jest jedną z najbardziej znanych marek na świecie

 


 Kredki i ołówki z tej firmy nie mają takiego drewna jak wiekszość kredek. To taka bardziej masa, a dzieki niej kredki są bardziej wytrzymałe na złamania.  Mi się chyba nigdy nie złamały, dlatego jak pisałam są takie duże po 6 latach rysowania. Można je dzieki tej powłoce naostrzyć dosłownie do szpilki :)
 
 
 

 

Kolory mają nawet fajne chociaż niektóre kredki mają słabe kolory, można mocno przyciskać a nic z tego np. czarna kredka ma bardziej zbliżony kolor do śiwego niż czarnego.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kredki są bardzo tanie ja zapłaciłam ok. 13 zł za 24 sztuki. Za taką cenę czasami mało co można się spodziewać.
 




Ogólna ocena:
+ kredki się nie łamią
+ posłużą dużo lat
+przyzwoita cena
+ dobrze dobrana kolorystyka kolorów
+8-kątny kształt kredki (dzieki czemu nie spadną nam ze stołu)

- niektóre mają słabe kolory

Jak widać minusów jest mało. Polecam te kredki szczególnie jeśli chcecie wziąść te kredki do szkoły bo nie ma ryzyka, że się połamią albo do rysowania Top-Model i Lillalou bo łatwo jest nimi narysować różne szczegóły.
A tu mój rysunek w całości wykonany tymi  kredkami:
( zdjecie nie jest nic rozjaśniane czy cos takiego zebyscie widzieli to wszytsko naturalnie,ale przez to troche slabo widac ;/ TU jest bardziej wyraźne.
 
Ok to moja recenzja tych kredek, oczywiście każdemu może się inaczej nimi rysować :)
 


6 komentarzy:

  1. Kredki są super, dzięki Tobie czyba znów zacznę nimi rysować haha :D no to... dzięki :)

    świetny blog!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pamiętam miałam cały zestawik i poszedł mi w 3 lata. Dosłownie nic z nich nie zostało oprócz szpilek wielkości zatyczki do korektora. Bardzo je lubiłam i maja nawet spore możliwości. Jednak przy przyciskaniu zostawiają trwałe ślady w kartce np:podczas rysowania trawy albo drobnych elementów. Do cieniowania są całkiem niezłe:) choć pod światło widać pozostawione przez nie wgłębienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgodzę się z tobą ale są swietne i tanie :)

      Usuń
  3. Moim zdaniem nie są rewelacyjne ale,,, tanie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam 18 kolorów ;p i fajnie się nimi koloruje i rysuje ;)

    OdpowiedzUsuń