niedziela, 18 grudnia 2016

DIY Świąteczne bombki decoupage





Hej

Tak jak obiecałam dzisiaj pokażę Wam kolejne DIY z serii świątecznej. Pozostałe z ostatnich świąt mam podlinkowane na końcu posta. 
W zeszłym roku kupiłam styropianowe bombki, ale niestety nie zdążyłam ich użyć. Teraz po nie sięgnęłam i efekty możecie tutaj zobaczyć. Nie chciałam robić zbyt skomplikowanych DIY, a takie myślę, że każdy da radę zrobić. Także zapraszam do oglądania!



Przygotowujemy styropianowe bombki. Możecie je kupić w sklepach plastycznych lub papierniczych ale też jakiś budowlanych czy nawet niektórych marketach. Do tego przydadzą nam się także serwetki w świąteczne wzory, kubek, pędzelek, klej i może być też jakaś farba np. metaliczna.


Na początku wyrywamy wzorki z serwetek i rozwarstwiamy je aby pozostał taki cienki papierek.

W kubeczku rozcieńczamy klej z wodą.


Smarujemy klejem w miejscu gdzie chcemy przykleić obrazki z serwetki.


Powtarzamy to aż bombka się zapełni i jeszcze raz delikatnie smarujemy ją pędzelkiem.


Gdy bombka wyschnie można ją trochę pomalować farbą. Ja akurat wybrałam złotą. Nakładam więcej koło czubka i czym dalej to tylko lekko dotykam pędzelkiem aby nie było takiego dużego przeskoku.


Do drugiego rodzaju bombek użyłam papieru do kwiatów. Porwałam go na mniejsze kawałki.


Następnie wszystko przykleiłam tak samo jak w poprzednio.

 A na końcu posmarowałam klejem.

Gotowe bombki możecie zawiesić na choinkę lub wykorzystać je jakoś inaczej. 
Ja moje powiesiłam na żyrandolu i kinkietach :)



Dorobiłam jeszcze jedną większą bombkę z mikołajem.



Jak Wam się podobało takie DIY? 
Jeśli ktoś je zrobi to chwalcie się swoimi bombkami lub innymi moimi DIY. Możecie wysyłac do mnie na maila agata.issani@gmail.com.

Inne świąteczne posty DIY:







8 komentarzy:

  1. Śliczne koniecznie muszę wypróbować!! U mnie dzisiaj też pojawił się post DIY Zapraszam!http://wiktoriaz1art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bombki świetne.
    A nie wygładzasz powierzchni bombki papierem ściernym przed nałożeniem wzoru, nie stosujesz podkładu, nie lakierujesz na koniec?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wygładzam papierem ściernym, bo bombka jest gładka. A takich rzeczy do decoupage nie mam, używam tylko kleju z wodą, bombki są matowe, ale wszystko się trzyma :)

      Usuń
    2. Ja sobie kupiłam zestaw startowy do decoupage i w zasadzie 2 raz w życiu, poza warsztatami zrobiłam coś tą techniką. Choć zauważyłam przynajmniej jak sama robiłam, że na drewnie lepiej wychodzi niż na styropianie.

      Usuń
  3. Na pewno skorzystam! Moja babcia ostatnio prosiła mnie, abym ozdobiła jej styropianową bombkę. Chciałam ozdobić ją cekinami, jednak moja siostra zużyła wszystkie szpilki...Decoupage to świetny pomysł:)
    (Zapraszam do mnie: http://art-by-sprytnaniteczka.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  4. Choc sama umiem robic juz takie bombeczki, to twoj tutorial jest bardzo pomocny, szczegolnie dla laików :)

    OdpowiedzUsuń