wtorek, 23 grudnia 2014

DIY-Świąteczne kartki 3D






Hej

Nadal nie mogę uwierzyć, że jutro już Wigilia. Niezabardzo w tym roku czuje święta. Dzisiaj kończyłam kartki świąteczne i wpadłam na pomysł zrobienia świecznika zimowo-świątecznego. Wszystko już prawie gotowe, może dorobię jeszcze kilka kartek i zrobię ostatnie dekoracje w pokoju. Chciałabym dzisiaj Wam pokazać jak zrobić kartkę 3D.

Dostałam na Mikołajki taki zestaw z kilkoma kartkami, na których są obrazki do wyciskania + dwustronne klejące kwadraciki (nie wiem jak to inaczej nazwać ;) )

Możecie takie coś znaleźć w sklepach plastycznych i ostatnio tez widziałam w empiku koło różnych zeszytów brokatów itp.
 
Aby zrobić taką kartkę potrzebujemy papier A4 złożony na pół.( Najlepiej techniczny)


Wypieramy swój obrazek i patrzymy na numerki według których będziemy je wyciskać.
Po lewej stronie jest numer obrazka, a po prawej kolejność na którą patrzymy.



Wyciskamy pierwszy obrazek i wycinamy kwadraciki.

Podklejamy pod spód kilka.

Naklejamy na kartkę

Wyciskamy kolejny obrazek i naklejamy kwadraciki.


Później już tylko mniejsze obrazki.


Nie wiem czy dokładnie widać to na zdjęciu, ale bałwanek jest zrobiony warstwami, które lekko wychodzą z kartki.



Do dalszej dekoracji kartki można uzyc różnych rzeczy np. kolorowych cekinów i żelowych długopisów.
 
 To zrobione kartki, moje są 3 na dole.
 

 
Do robienia kartek mam także takie dwa zestawy, dwie kartki zostały zrobione przy ich uzyciu u góry na zdjęciu.
 
 
JAk pisałam juutro zamierzam dokończyć strojenie i może jeszcze zrobić kilka kartek i pokazać jak zrobiłam świecznik, mam nadzieje, że zdążę napisać trochę o tym, jeśli nie to już dzisiaj Wam życzę:
Wesołych Świąt!

6 komentarzy:

  1. Hej, bardzo podoba mi się Twój blog, masz super potencjał, jeśli chodzi o sztuki plastyczne (sama rysuję - jak co, to mam prace u siebie na blogu) i powiem Ci, że jak przeczytałam, ile masz lat, to byłam zdziwiona.

    Polecam stronkę aktualnekonkursy.pl - tam są często te dotyczące prac żurnalowych :).

    Będę zaglądać często, zaobserwowałam, pozdrawiam i Wesołych Świąt.

    lumberdeer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuuję, bardzo o to się staram.

      Pozdrówka! :)

      Usuń
    2. Dziękuję, za komentarz :) Musze zaraz wejść na tą strone.
      Powodzenia w pisaniu bloga ;)

      Usuń
  2. ciekawy pomysł pozdrawiam i zapraszam do mnie xx

    http://wiciowa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Święta, święta i po świętach :D Ale co do postu bardzo fajne i estetycznie wykonane kartki świąteczne !
    szczęśliwego nowego roku Aga <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej! Jakie piękne są te kartki!
    http://stylishlife93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń