niedziela, 4 grudnia 2016

Kilka prac z listopada


Hej

Nie nadążam jak ten czas szybko leci, bo cały czas myślami jestem w letnich miesiącach a tutaj mamy grudzień. No ale nie będę tutaj dużo wypisywać, bo mam dzisiaj do pokazania kilka prac z listopada. Chciałam dodać tutaj same krajobrazy farbami, ale niektóre już tutaj widzieliście, dlatego było by zbyt mało do oglądania, więc dorzucam też projekty.

Pierwszy i drugi był na konkurs urodzinowy Ferosh. Dostałam wyróżnienie za ten poniżej i jako nagrodę przyszedł do mnie szkicownik, więc szykujcie się na dużo projektów w kolejnych postach :).


A tutaj już projekt w szkicowniku. Akwarele i cienkopisy z długopisami.


Na plastyce malowaliśmy dość sporo na różne konkursy. Wszystkie prace malowałam farbami plakatowymi Astra.



Nie wiem czy pamiętacie, ale malowałam taką pracę na A4, a teraz podobną mam także na A3. 
Przepraszam za jakość, ale zdjęcia robiłam telefonem w szkole, a nie wiem kiedy dostane te prace.

Ta praca powstała w godzinę na konkursie u mnie w szkole. Nie lubię pracy na czas, ale jak na tą godzinę jestem nawet zadowolona i udało mi się zająć 1 miejsce :)


Kolejne konkursowe prace. Tym razem kartka Bożonarodzeniowa. Musiała zawierać jakieś charakterystyczne fragmenty, dlatego narysowałam kolędników. Użyłam Micronów i akwareli Karmańskiego. Pierwszy raz przetestowałam typowy papier do akwareli i sprawdził się świetnie.

To już wszystko na dzisiaj. Jak widzicie dużo prac jest konkursowych, ale tak jakoś wyszło.Mam jeszcze trochę rysunków z zajęć, ale je pokażę w jakimś innym poście.
Planuję zrobić świąteczne posty. Czy może macie jakieś życzenia?  Nauka rysowania, DIY, kartki świąteczne? :)

7 komentarzy:

  1. Ostatni rysunek taki świąteczny *_* <3 zapraszam http://wiktoriaz1art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne projekty. ^^ I ta praca z pajęczyną. ♥ Super. :D
    Pozdrawiam!
    amyrysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe rysunki! Widać, że miałaś pracowity miesiąc. Bardzo mi się podoba ta zielona kreacja i prace farbami, są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz talent! Projekty są genialne. Wcale się nie dziwię, że wygrałaś. Ciężko by ci było dorównać.
    Pozdrawiam serdecznie,
    tysiac-zyc-czytelnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, jakie piękne prace! Zazdroszczę talentu *-*
    akacjaemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne prace, a malujesz po mistrzowsku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłabyś świetną projektantką mody!
    Mogłabyś zrobić świąteczne kartki DIY, bo co roku je robię i wyczerpałam się z pomysłów na wzory.
    http://wieczniepoczatkujaca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń