sobota, 19 grudnia 2015

I DIY Świąteczne - Girlanda

Hej

Święta tuż tuż, wiec ja nie mogłam się obejść bez świątecznych dekoracji. Takie przygotowane przez nas mogą być o wiele ciekawsze niż kupione, a przy okazji dostarczają wiele frajdy pracy i satysfakcji kiedy widzimy już efekt końcowy. 
Często widuję różne ciekawe lampeczki w kształcie kul. Coś w stylu cotton lights. Strasznie mi się podobają, ale nie zawsze można je dostać, wiec postanowiłam wykombinować coś co jest do tego podobne i nie bójcię się, nie będzie to kolejne DIY z zawijaniem włóczek na baloniku. Będą to pompony. Pokażę Wam jak w prosty sposób zrobić samemu z wełny, włóczki czy co innego co uda się Wam znaleźć u siebie w domu. 


Pompony

Wybieramy kolory, w których chcemy mieć nasz pompon i nawijamy je na 3 palce(możecie na więcej lub mniej, zależy jaki chcecie duży) 

Następnie przekładamy na 2 place.

i odcinamy zostawiając kawałek wełny przy nawiniętej na palce.


Owijamy między palcami.


Robimy węzełki.


Całość ściągamy z palców i jeszcze raz zawiązujemy, żeby mieć pewność, że nic się nie rozwiążę.

Nożyczkami obcinamy wełnę.


Nasz pomponik jest gotowy.
Zróbcie takich dużo i w różnych kolorach, mieszajcie je według pomysłu.

 Część sznurka, który wystaje z pomponika zawiązujemy na wcześniej uciętym kawałku wełny, który będzie pasował do miejsca gdzie chcemy go zawiesić. Będzie to podstawa girlandy.


W taki sposób zawiązujemy nasze wszystkie pompony.


Girlanda jest gotowa. Czym więcej pomponików tym lepiej. 
Ja swoją zawiesiłam przy oknach i będzie to na pewno część moich świątecznych dekoracji.


Kolejne DIY mam już przygotowane, więc myślę, że we wtorek uda mi się je dodać :)
Co myślicie o takim pomyśle?

10 komentarzy:

  1. Girlanda wygląda świetnie. Żałuję, że nie mam czasu na zrobienie takich cudowności.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne fajne. :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne diy

    zapraszam do mnie : Klik Klik Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę świetny pomysł, aż chyba sama wypróbuję! :D
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł :) Zawsze masz jakieś ciekawe DIY.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tego typu DIY, już od dawna znałam ten diy, cudowne wychodzą także z tiulu ♥ miłego wieczoru :p

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam cię za to że z takich łatwo dostępnych i powszechnych rzeczy potrafisz robić takie niesamowite DIY :D Prezentują się niesamowicie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyszły Ci te girlandy, w dodatku nie jest to nic trudnego :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie- arielka-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł naprawdę super! Jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń