czwartek, 29 grudnia 2016

Święta w obiektywie

Hej

    Co prawda już po świętach, ale zdjęcia jak co roku muszą być. Robiłam je od początku grudnia kiedy zaczęły się pierwsze przygotowania aż do wczoraj, bo niektórych rzeczy nie udało mi się sfotografować przez słabe światło. Przez to jest trochę misz-masz, ale mimo to mam nadzieję, że Wam się spodoba. Są tutaj różne dekoracje, choinki, lampki, pierniczki... wszystko co kojarzy się ze świętami. W tym roku też spróbowałam zrobić domek z piernika, a właściwie dwa. Trochę czasu nad nimi spędziła, ale nie okazało się to bardzo skomplikowane. Jeśli chcecie sami spróbować zrobić taki domek to w internecie jest pełno szablonów :)
 To ja zapraszam do oglądania zdjęć i życzę Wam szczęśliwego Nowego Roku! bo widzimy się dopiero w styczniu. 




9 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia, przypomniałaś mi, że muszę obfotografować moją choinkę (póki nie padnie)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia aż przypomniały mi święta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach te domki z piernika, świece i norweskie wzory, super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia^-^ A te paznokcie są cudne*o*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia! Ach, znowu chcę święta :>
    akacjaemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba najbardziej podobają mi się pazurki i pierniczki. Ale wszystkie śliczne.
    http://wieczniepoczatkujaca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam twoje zdjęcia! Potrafisz uchwycić tyle piękna i prostoty na jednym zdjęciu, a jednocześnie tajemniczości <3

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia! Aż tu tak zapachniało świętami <3 I prześliczne paznokcie <3 ps. Zostałaś nominowana do stain challenge u mnie na blogu https://wiktoriaz1art.blogspot.com/ :D Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjecia po prostu czarujace. Nie moge sie na nie napatrzec. Te swiatelka sa magiczne :*

    OdpowiedzUsuń