wtorek, 29 kwietnia 2014

Nowości Lilla Lou

Hej
Dzisiaj jak zwykle szybko zleciał mi dzień. Tak samo jak święta i weekend przez, który chciałam narysować projekt aplikacji na koszulkę LL. Niestety zdążyłam zrobić tylko szkic i bałam się, że już nie zdążę i pewnie by tak było bo dni lecą a już jutro koniec terminu, ale jak wróciłam ze szkoły zobaczyłam wiadomość o przedłużeniu terminu. Cieszę się, że tak wyszło, bo to naprawdę świetny konkurs.
 
Termin 30 kwietnia - nieaktualny.
Macie czas do 7 maja!
 
 
 
 
 
Drugą dobrą wiadomością było zajęcie trzeciego miejsca w konkursie LL :). Czatowałam od południa kiedy pojawią się wyniki :P
A tutaj całość:



I MIEJSCE oliwiawera2001
 
Gratuluje Oliwi! Naprawdę świetna praca.

II MIEJSCE Keysha_aa


III MIEJSCE Agata designer

:D yeej

WYRÓŻNIENIA

Lia


lila blum


Krikri66


Janeczka


moniamaj


Nadia01
 
A to praca mojej koleżanki z klasy :)

paula1809


paulina7


Violetta


xdarax

 
 
Lilla Lou ogłosiło też nowy konkurs.

SPORTOWY STYL


KONKURS GARDEN PARTY
Sportowy styl często wyraża osobowość. Wielbicielki tego stylu często są niezwykle aktywne, a ich pasją jest konkretny rodzaj sportu. Pamiętajmy, że sportowe ubrania to nie tylko dresy! To także oryginalne bluzy, wzorzyste leginsy, a nawet spódniczki, które można założyć podczas aktywnego weekendu, na spacer lub po prostu podczas odpoczynku. Czekamy na Wasze pomysły.
Na konkurs Garden Party dodałyście wspaniałe prace wypełnione wiosenną scenerią.
Zadanie konkursowe:
Zaprojektuj sportową stylizację. Czekamy na autorskie prace pełne ciekawych scenerii!
Macie czas do 19 maja do godz. 15.00
Czekają na Was akcesoria Lilla Lou by Derform i Stars!
 
 
Jeżeli bierzecie udział to życze powodzenia :)
 
 Pozdrawiam
Agata

4 komentarze:

  1. Pierwszy raz biorę udział w konkursie Lilla Lou, dlatego chciałabym się spytać jak wysłać pracę na konkurs "Sportowy styl"? Czy to trzeba meilem, czy pocztą, i czy trzeba dołączyć zgodę rodziców?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wysyłasz ani tym, ani tym. Musisz być zalogowana na lillalou.pl i dodac to do galerii konkursowej. Wchodzisz w galerie potem u góry jest napisane konkurs "Sportowy styl" naciskasz i następnie klikasz na dole ( pod tymi wszytskimi obrazkami) dodaj prace do konkursu. Bez dołączonej zgody rodzica. Jeśli masz jakieś pytania to pisz :)

      Usuń
  2. Dzięki wielkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) Mam do Ciebie jeszcze jedno podobne pytanie, tylko dotyczące TOP-Model.biz :) Pojawił się tam nowy konkurs, może widziałaś: "Your Mother's Day Outfit'. Nie ma tam żadnych danych jak wysyłać prace... Czy meilem? A jeśli tak, to gdzie go można znaleźć?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń