wtorek, 1 kwietnia 2014

Wyniki konkursu ''Pastelowa wiosna''

Hej
OStatnio troche siedziałam i powtarzałam najważniejsze rzeczy do testu szóstoklasisty, który dzisiaj pisałam. Nie było aż takie trudne w porównaniu do próbnego. Przedchwilą właśnie pojawiły się też wyniki konkursu lillalou pastelowa wiosna. Brałam udział w tym konkursie i wg waszych ocen miałam 3 miejsce, za co bardzo dziękuje, ale jak wiadomo pierwsze miejsce jest tylko zapewnione przez głosy, a o reszte dycyduje admin. A oto wyniki:






I MIEJSCE Evenlyn






II MIEJSCE oliwiawera2001






III MIEJSCE TYSIA;)






WYRÓŻNIENIA



Agata designer






A♥N♥I♥A






Anici






arawis






belieberka






Cenedy






Daria100






Krikri66






LILY






Martine0370





Jak zawsze pojawił się też nowy konkurs Garden party.
Chyba dzisiaj zaczne rysować ^^


KONKURS GARDEN PARTY
Wiosna! Dłuższe dni i ciepłe wieczory pozwalają spędzać czas w otoczeniu przyjaciół i natury. Wiele osób organizuje urodzinowe przyjęcia w ogrodzie oraz pikniki i grille bez okazji. Czekamy na stylizacje, które śmiało można wykorzystać na przyjęcie w ogrodzie. Z pewnością będa to nie tylko wygodne i swobodne zestawy, ale także pełne energetycznych kolorów stroje.

Zadanie konkursowe:
Wykonaj stylizację idealną na Garden Party (przyjęcie w ogrodzie). Czekamy na autorskie prace pełne wiosennych scenerii!


Bierzecie udział w konkursie? A może wygraliście już w poprzednim?

Macie czas do 27 kwietnia do godz. 15.00
Czekają na Was akcesoria Lilla Lou by Derform i Stars!

2 komentarze:

  1. Gratuluję wyróżnienia! ;) A jakby coś to w III miejscu jest błąd, już poprawili :) Ale szczerze mówiąc to dla mnie też powinnaś wygrać I, II lub III miejsce, ten warkocz jest cudny! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem twoja praca była boska i ty powinnaś dostać miejsce 1 :) Dawno już nie brałam udziału w żadnych konkursach z LL I TM więc wezmę udział w tym konkursie co teraz jest :) Życzę ci powodzenia Agato :*

    OdpowiedzUsuń