czwartek, 17 kwietnia 2014

Architerkura tuszem i farbą

Hej
Strasznie się ciesze, że mam już wolne. Ostatnio było dużo do uczenia no i mało czasu na rysowanie. Dzisiaj zupełnie cos innego, spokojnie mogłam sobie rysować i malować. Dzisiaj naszło mnie na tusz i akwarele. Rzadko kiedy maluje farbami, dlatego moje akwarele były juz dość stare. Zamiast tych farb wzięłam plakatowe i mocniej je rozcieńczyłam. W sumie cała praca była takimi rzeczami zastępczymi bo tuszem malowałam wykałaczką :). Nie lubię takiej techniki bo zawsze się brudzę, dzisiaj np. ręce miałam w dwóch kolorach tuszu, ale już jakoś sie zmyło :P. Po mimo to była fajna zabawa. A oto efekty:
 
Tu samym tuszem

Podczas pracy

 
 i juz gotowe




 
Jutro planuje zrobić wszystkie zaległości z lekcjami rysowania i dedykacjami :)
 

4 komentarze:

  1. Hej!
    Zakładam bloga po raz pierwszy i nie wiem, jak zrobić zakładki.
    Napisz proszę, jak możesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na bloggerze wchodzisz w zakładki, które są po lewej stronie, a potem na górze wyświetli Ci się nowa strona i w ten sposób to właśnie tworzysz.

      Usuń
  2. ciekawy efekt. nie lubie osobiscie rysowac architektury wiec nie bede oceniac i rzucac jakas krytyka bo sie na tym nie znam. pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń