poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Nowy, podstawowy szkicownik


Hej

Pewnie niektórzy z was widzieli już po moich nowych projektach, że mam nowy szkicownik. Jest to najnowszy podstawowy. Moj drugi tego rodzaju szkicownik. Co prawda mam już go gdzieś miesiąc, ale dopiero teraz udało mi się wziąć za tą notkę. Zrobiłam jak najwięcej zdjęć żeby wam dokładnie pokazać ten szkicownik.

Tak wygląda okładka


Pierwsza strona w szkicowniku. Po lewej stronie mozna np. zapisać swój nick z top-model :)


Moj pierwszy projekt




Dalej są trzy rodzaje szablonów w takiej kolejności




 


W połowie szkicownika jest zakładka z propozycjami róznych stylizacji




Na końcu jest taka mini lekcja rysowania.


Okladka z tyłu


Te takie "kółeczka" które łączą kartki są w tym wydaniu białe.


Moj poprzedni szkicownik


Bardzo podoba mi sie ten szkicownik. Nie jest on taki słodki w porównaniu do starszych wydań, w których używano dużo koloru różwoego itp. Może niektórzy lubia ten kolor, ale ja wole jednak ciemniejsze. Są w nim także ciekawe pozy. Co najważniesze jest bardzo gruby papier, który mało co przebija. Użyłam nawet promarkerów i nic się nie stało. Jest w nim dużo kartek, które starczą spokojnie na dużo waszych pomysłów ;). Nie mam do niego żadnych minusów.
Bardzo polecam!







2 komentarze:

  1. Zapraszam do zareklamowania swojego bloga! --------> http://blogujmy-wspolnie.blogspot.com/

    Zajrzyj również na mojego bloga i zaobserwuj jeżeli Ci się spodoba:) http://diary-black-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń