niedziela, 4 maja 2014

Szkoła rysowania warkoczyka

Hej
 Dzisiaj chce pokażę wam lekcje rysowania warkoczyka. Mam taki swój sposób i jest od dość łatwy bo zaczęłam go używac jak miałam chyba 5 lat ;) ale wiadomo trochę zmieniłam, żeby wyglądał bardziej naturalnie :).
Ok to zaczynamy

Pół włosów mam juz narysowane, a tłumaczyć bede Wam na drugiej


Na początek zaczynamy od szkicu. Robimy takie jakby serduszka.


Następnie dzielimy je na połowy takimi łukami


Lekko wymazujemy, alby było widać zarysy i żeby ołówek nie przebijał przez kredkę.


Włosy modelki będą w kolorze blądu. Bierzemy taką ciemniejszy odcień żółtej kredki, od czóbka głowy i bardziej zacienionych miejscach robimy takie kreseczki.



Obrysowujemy cały warkocz.

i także cieniujemy go w bardziej zacienionych miejscach.

Następnie bierzemy jaśniejszy odcień żółtego i takimi samymi kreseczkami zamalowujemy większą część włosów.


Najjaśniejszą już praktycznie całe włosy.

Projekt gotowy

Warkoczyki

Pozdrawiam
Agata designer



4 komentarze:

  1. Ładnie wykonałaś, ale warkocz ci trochę nie wyszedł, a tak to poza tym to nie mam wątpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie! Ja osobiście uwag nie mam :)

    OdpowiedzUsuń