niedziela, 3 kwietnia 2016

Najnowsze prace

 Hej

Dawno nie publikowałam tutaj samych rysunków, a trochę od tego czasu się ich uzbierało. W sumie jest to zbiór z trzech miesięcy, ale nie wstawiałam projektów i prac, które dodawałam w poprzednich postach.. Jak zwykle jest to wielki miszmasz. Różne tematyki, różne techniki. Nawet ostatnio malowałam farbami olejnymi. Ciągle nie jestem przekonana co do tej techniki, ale eksperymentować warto :) Tak, więc zapraszam do oglądania. 


Inspiracja lalkami Pullip. Akwarela, długopis, Promarker


Akrobatka. Promarkery, kredki FC Polychromos, złota farba Astra.


Portret Co Za Szycie. Kredki FC Polychromos, promarker, długopisy.


 Projekt z zajęć inspirowany latami 40. Cienkopis, kredki świecowe i tiul.

Druga próba farbami olejnymi na płótnie. 


Praca z plastycznych. Ćwiczenie  z ciepłym i zimnym kolorem.

Szybki rysunek Pikachu. Kredki FC Eco, długopis i cienkopis.


WIP projektu na szblonie TopModel. Kredki FC Polychromos, biały żelowy długopis.


Akwarelki z długopisem.


WIP oka. Promarker, kredki FC polychromos.


Kolejna praca z zajęć. Architektura tuszem. Nie za bardzo dopracowana, bo nie zdążyłam.


Rysunek na mini konkurs na Fb. Czarna farba plakatowa, długopis i kredki FC Eco.


Projekty na szablonach TopModel. Promarkery, długopis i kredki FC Polychromos.

 Koń rysowany kredkami FC Eco, długopisem i kredkami akwarelowymi (tło)

Doodle rysowane cienkopisami.

Kontury projektu wzorowanego z książki.
Ostatnia praca to też WIP. Mogliście już ją widzieć. Mam nadzieję, że niedługo będzie skończona. Kredki Derwent Coloursoft.


Co myślicie o rysunkach? 

12 komentarzy:

  1. Masz ogromny talent! Mega podoba mi się ten obraz na płótnie. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Cudnie malujesz farbami olejnymi! W ogóle, wszystkie prace cudne, ale olejnymi i tuszem podobają mi się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko cudne, ale najlepsze te oleje ^^ Aż miło sie patrzy na tyle wspaniałych rysunków/projektów w jednym miejscu...
    Pozdrawiam
    ikulina-art.blogspot.com
    PS. Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Zakochałam się w tym obrazie olejami <3 Wielki podziw, ja farbami totalnie nic nie ogarniam, a Tobie wyszło genialnie!
    julalou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Akrobatka najbardziej mnie urzekła, ale wszystkie rysunki piękne! Masz niesamowity talent!
    Pozdrawiam! :)

    ROZDANIE NA BLOGU - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie prace cudowne, nie wiem na którą patrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow!
    Są cudowne!!!
    Masz olbrzymi talent:)
    Zapraszam na bloga:
    http://mojswiatbytheonemetis.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne!
    Ja bardzo chciałabym mój portret na nagłówek mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne prace :) Chyba najbardziej podoba mi się efekt długopisu z akwarelkami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne rysunki, nie mogę się napatrzeć! masz prawdziwy talent
    bardzo podoba mi się sposób w jaki rysujesz oczy. Coś niesamowitego :)
    mam takie małe pytanie, rysujesz coś może na zamówienie? :)
    wiesz, ja też trochę rysuję, w zasadzie w każdej wolnej chwili.
    ale zbieram też rysunki :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace :)

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo ♡
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń