niedziela, 10 kwietnia 2016

Black & White- Dresslink

Hej
Dzisiaj kolejny post modowy. Przyszła do mnie ostatnio paczka z Dresslink. W porównaniu do ostatniej, w tej są same biało-czarne. Na wiosnę to niekoniecznie  jest dobry pomysł, ale można te ubrania w łatwy sposób łączyć z kolorową resztą garderoby. Przygotowałam na dzisiaj większość zdjęć, bo ubrania są takie, że lepiej pokazać jak leżą i się układają. Chociaż nie mogło zabraknąć też projektu, ale to na końcu :) Zapraszam do oglądania i czytania.

Zawartość paczki:


Jak widzicie na zdjęciu wyżej jest czarny crop top. Bardzo fajnie się układa i będę go łączyć z spodniami z wysokim stanem i np. koszulą.

Zamówiłam trochę dodatków. W tym te okulary. Już od kilku lat marzyłam o lenonkach (2 okulary), ale jakoś nie mogłam znaleźć zwykłych czarnych i które by pasowały. Te są akurat takie jakie chciałam, chociaż mają kilka wad. Są lekko przekszywione. Nie widać tego na pierwszy rzut oka, ale jak ma się je założone to czuć, że są krzywe. Co do pierwszej pary to wszystko jest ok. Tylko obie pary są bardzo ciemne. 


Pierwsza stylizacja to spódniczka z szelkami i podkolanówki z Dresslink. Do tego ode mnie  biała bluzka, jeansowa kurtka i creepersy. Dość prosty zestaw. Idealny na wiosnę. 
Spódniczka bardzo mi się spodobała , ponieważ jest inna niż te, które możemy kupić w sklepach stacjonarnych. Szelki są zrobione z gumy i zapinane razem z spódnicą zamkiem z tyłu. Niestety jej dużą wadą jest to, że jest bardzo krótka. Lekki wiatr i.. wiecie ;) Mimo wszystko będę ją i tak nosić, np. z założonymi legginsami pod spodem.


 Kolejny zestaw to bluzka z odkrytymi ramionami z Dresslink. Do tego spodnie z wysokim stanem i także creepersy. Takie bluzki są tej wiosny bardzo modne. Mi się w niej podoba to, że jest zwykła, ale  jednak ma coś w sobie. Uwag nie mam ;) Jak wygląda możecie zobaczyć na zdjęciach, chociaż, wiem, że modelka ze mnie żadna ;)

Na koniec obiecany projekt.Tym razem na szkicach Top Model. Miałam ochotę sobie na nich porysować, bo ostatnio mam braki w tych szkicownikach.
 Do narysowania użyłam Promarkerów i kredek Derwent Coloursoft oraz cienkopisów do konturów. Połączyłam rzeczy z paczki z kontrastującymi czerwonymi butami i spodenkami mojego pomysłu. Taka inspiracja z czym jeszcze można łączyć ;)


Linki do rzeczy: 
(dziękuję za kliknięcia)

Podkolanówki

Okulary retro

Spódniczka

Okulary lenonki

Bluzka

Crop Top


Chyba to wszystko o czym chciałam napisać.  Jeśli macie jakieś pytania na temat sklepu, zamawiania, ubrań itp to chętnie odpowiem. Mam nadzieję, że taki post też Wam się podobał. Dajcie znać! Kiedyś może przygotuje jakieś bardziej oryginalne stylizacje, bo mam już kilka pomysłów, tylko u mnie jest najgorsze pozowanie do zdjęć ;) To do zobaczenia za tydzień! 

18 komentarzy:

  1. Okulary są cudowne <3

    http://kingamyszkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ciuszki i dodatki :)
    Chociaż i tak najlepszy to ten cudowny projekt, masz wielki talent!
    Obserwuję ;)
    Zapraszam na bloga http://mojswiatbytheonemetis.blogspot.com/?m=1
    I moje portfolio na TM http://www.top-modelki.com/studio/portfolio/The%20One-Metis-19188.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie ciuszki cudowne, ale najlepszy projekt :) Na pewno wpadnę za tydzień!
    ikulina-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się lenonki! Mam ochotę sobie takie kupić :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2016/04/again.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywują do dalszej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się twój pomysł na tego typu posty! ❤
    (W sensie z projektem i stylizacją :)).
    NOWY POST [klik!]

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi się biała bluzka z czarnymi rękawami :)
    Zapraszam :)
    http://my-stf.blogspot.com/2016/04/flower-power.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś tak w tych rysunkach brakuje mi czegoś... Mam wrażenie jakby były robione, tylko po to, by zrobić. Zawsze w sztuce poszukuję czegoś głębszego, nawet jeśli to, co robisz sprawia Ci frajdę. Ale może powinnaś podnosić sobie poprzeczkę... Malować i rysować coś z głębi serca, by miało sens, wybrać taką technikę, która Ci na to pozwoli. Ja przez ostatnie miesiące ostro pracowałam i rysowałam. Starałam się swoją burzę na dnie serca jakoś uwolnić. Na razie chyba wrócę po prostu do rysowania ołówkiem, ponieważ już bardziej kontroluję swoje emocje, dlatego też technika ma wpływ. Nie obraź się ani nic. Każdy ma jakieś tam swoje zdanie i swoje oczekiwania, wobec tego, czym jest "sztuka".
    www.tylko-szum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za taki komentarz :) Daje on do myślenia. Ten projekt był rysowany po to aby było tutaj coś więcej niż tylko zdjęcia. Chciałam pokazać swój pomysł. Wiem, że nie jest to sztuka, ale taka odskocznia dla mnie. Lubię sobie czasem nawet coś pokolorować. Tak po porostu, dla przyjemności. Chociaż rysuję lub maluję też takie prace, o których mówisz. Kiedy można "wylać" emocję. Możliwe, że nie do końca to rozumiem, ale ciągle pracuję :)

      Usuń
  8. Widzę, że nie tylko ja preferuję ubieranie się na czano :D spódniczka mi się strasznie spodobała, oczywiście poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ta wycięta bluzka jest mega!
    ps: czy ja wiem, dla mnie czarny kolor to zawsze dobra opcja haha
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne projekty <3

    Okulary są świetne ^-^
    julalou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Spódniczka świetna :)
    Poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rzeczy! Uwielbiam biało-czarne ubrania. Mogłabym chodzić ubrana tylko w te kolory, chociaż w lato przydałoby się trochę życia :) Bardzo podoba mi się też spódnica, chociaż i tak projekt najlepszy :)
    mylifeismy47.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne rzeczy podobają mi się bardzo ,l ubię ten sklep ;) Kliknęłam oczywiście ;)
    Ps. Mogę prosić o kliknięcie w 3 ostatnie linki ?;)Bardzo mi pomożesz.
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/04/zamowienie-z-wholesalebuying-i.html
    Buziaki ;);*

    OdpowiedzUsuń
  14. Poklikane kochana :)
    Pozdrawiam!
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń