niedziela, 17 kwietnia 2016

Wiosna w obiektywie

Hej

Przyszła dziś kolej na post fotograficzny. Nie wiem kiedy ostatnio taki publikowałam, a zebrało się trochę zdjęć w wiosennym klimacie, więc dodaję. Kupiłam jakiś czas temu nowy aparat. Byłam nastawiona na lustrzankę, ale w każdym sklepie namawiali mnie na aparat systemowy. Nowszy typ od lustrzanki, jakość taka sama lub lepsza, wymienne obiektywy itp. a najważniejsza cecha to to, że jest dość mały. To bardzo ułatwia . Czytałam różne recenzje aż w końcu zdecydowałam się, że zrezygnuję z lustrzanki. Po przetestowaniu nowego aparatu cieszę się, że właśnie go wybrałam. Zdjęcia są bardzo dobrej jakości. W przyszłości chce jedynie dokupić obiektyw typowy do macro, żeby robić lepsze zdjęcia z bliska.  
Ciągle uczę się posługiwać tym aparatem, dlatego połowa zdjęć które zrobiłam nadawała się tylko do kosza. Dzisiaj popstrykałam jeszcze kilka w ogrodzie, dlatego post to taki misz masz, ale mam nadzieję, ze Wam się spodoba, więc zapraszam do oglądania :)




Zapraszam na instagrama dodaję tam też trochę zdjęć:


Odświeżyłam też aska, więc jesli macie jakieś pytania to chętnie odpowiem :)


22 komentarze:

  1. Bardzo ładne te zdjęcia! :)
    Lubię oglądać wiosenne zdjęcia.

    Pozdrawiam,
    > http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ <

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne zdjecia, masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  3. Te zdjęcia to prawdziwe cudeńka! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne zdjęcia! Obserwuję i pozdrawiam!^^

    Zapraszam do mnie na konkurs!
    www.jennydzemson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak często rysujesz? Robisz to codziennie czy raczej raz na jakiś czas? Ile czasu poświęcasz na rysunek, w którym bardziej się przykładasz, aby był np. realistyczny, i ile czasu na taki ,,szybki rysunek'', w którym nie chodzi ci o zachowanie realizmu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rysuje jak często mogę, najczęściej w weekendy lub na zajęciach. Z rysunkami to różnie. Ten pierwszy typ to zależy ile jest szczegółów. Nigdy nie liczę czasu, ale tak ok. ponad 5 godzin. Taki szybki rysunek to 1-2 lub czasem max 3 godziny :)

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia, te z ogrodu w szczególności :) Muszę sama do mojego ogródka się wybrać i pofocić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia, mają naprawdę super jakość! :) aż miło je oglądać :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia. ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam wiosne, śliczne zdjęcia!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie przedstawiłaś naturę.. te kolory.. wow no i ten świecznik jest mega :)

    www.jejinspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia! Uwielbiam wszystkie zdjęcia twojego autorstwa,bo masz talent do zdjęć (o ile tak to można określić), wyłapujesz świetne kadry :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  12. Heju. Świetny post i zdjęcia.
    Zostałaś nominowana do kolejnego LBA na moim blogu. Zapraszam http://lucybloguje.blogspot.com/2016/04/lba-1.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Woow! Jak zwykle świetne zdjęcia <3 Mogę wiedzieć dokładnie firmę i model aparatu, ponieważ zastanawiam się nad zakupem nowego :)

    Zapraszam, dopiero zaczynam
    julieteverything.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. jejku śliczne zdjęcia! Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zostałaś nominowana do LBA! Szczegóły tutaj: amyrysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowite zdjęcia *,* Ja właśnie szukałam ostatnio jakiejś lustrzanki, ale jak mówisz o tym systemowym to chyba się skuszę, bo jakość pierwsza klasa :)
    Pozdrawiam
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto poczytać i sobie porównać. Te aparaty są o tyle fajne, że są małe i możne je łatwo ze sobą zabrać :)

      Usuń
  17. Niesamowite! amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń