czwartek, 24 marca 2016

Wiosenne plakaty DIY II


Hej

Jak obiecałam dziś kolejna część i kolejne plakaty. Teraz trochę trudniejsza wersja, dla tych, którzy lubią akwarele, ale możecie je też zamienić na inną technikę, taką w jakiej lepiej się czujecie :) Ja tylko daję tutaj propozycje.

Potrzebne będą:

-akwarele, kolory pierwsza praca: zielony(2 odcienie), różowy, fioletowy, może być dodatkowo żółty
Druga praca: malinowy, brązowy, czarny
-pędzelki (takie jakimi malujecie, ja wybrałam syntetyczne okrągłe)
-cienkopis

Kwiaty


Na początku rysujemy lekki szkic kwiatów, które chcemy namalować.

Tutaj trudno było mi robić zdjęcia i postanowiłam, że wytłumaczę od razu wszystko.
Zaczęłam od niebieskiego kwiata- rozmyłam błękitną farbę, zostawiając w niektórych miejscach trochę jaśniejsze prześwity, następnie dodałam ciemniejszego odcienia i zaznaczyłam mniej więcej kwiaty. 
Namalowałam mniejsze kwiaty malując od środka fioletowym kolorem, później blendując z różem.
Zrobiłam kropki/ paćki farby emitujące bardzo drobne kwiaty.
Na końcu zieloną farbą namalowałam podstawę liści i łodyg, później poprawiłam niektóre fragmenty ciemniejszym odcieniem.



Cienkopisem zaznaczyłam kontury.


Malinowe ciasto



A teraz chyba najsmaczniejszy tutorial jaki tutaj pokazywałam :)


Tradycyjnie pierwszy szkic. 


Następnie malujemy brązowym kolorem pomieszanym z czarnym spód i widoczny tył ciasta.

Wypełniamy mus, malinowym kolorem zwracając uwagę na światło. 
(czy tylko mi się wydaję, że to brzmi trochę jak przepis ;) )


Na koniec w taki sam sposób jak malowaliśmy dół ciasta malujemy polewę, zostawiając czasem prześwity, które będą emitować odbicia światła na czekoladzie.
Maliny malujemy prawie wcale nie rozcieńczoną farbą, Robimy blisko siebie kropki. Także zostawiając prześwity.


Gotowe! 

A tak prezentują się wszystkie obrazki.





Jeszcze trochę świeżych kwiatów i mamy pokój w wiosennym wydaniu :)


Jak podobał Wam się taki post? 

Skorzystacie z pomysłów?

16 komentarzy:

  1. To ciasto wygląda pysznie! :D
    Ja też planuję coś dodać do pokoju, ale nie wie, co z tego wyjdzie :p...
    BLOG PO REMONCIE [klik!]

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju jakie to piękne! Czemu ja nie mam takich zdolności:(

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie to wygląda, a to ciasto aż chce się zjeść! :D

    itsatrifle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi bardzo się podobał tak jak i poprzedni <3

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo ♥
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje się takie proste, ale jak znam siebie to od razu mi to nie wyjdzie.
    Tak czy siak świetny pomysł!

    http://gorzkaczekoladax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Prace wyglądają cudownie. Z chęcią powiesiłabym takie u siebie na ścianie... Jeżeli znajdę trochę czasu i chęci sama spróbuje takowe plakaciki wykonać, choć będą pewnie wyglądać jak biedne siostry tych powyższych, ale warto choćby dla własnej satysfakcji :)
    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam imienniczkę! ;) Plakaty wyglądają świetnie, aż naszła mnie ochota żeby samej coś namalować. Uwielbiam efekt jaki dają akwarelki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie zrobiłabym taką pracę niestety nie zostałam obdarowana takim talentem i moje rysunki ograniczają się do narysowania kwiatka z pięciu kółek. Ale Tobie prace wyszły przepiękne :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Łał, ale świetne! *.* jakie masz akwarelki?
    Na pewno zrobię z kwiatami ^-^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, cieszę się, że zrobisz :D Mam zestaw z Karmańskiego i fioletową i różową kostkę z Białych Nocy :)

      Usuń
  10. Śliczne są :) Na pewno skorzystam z nich jako wzór do moich plakatów :)
    life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne niestety ja w ogóle nie umiem rysować :(
    Obserwuję
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń