niedziela, 24 kwietnia 2016

Projekty z nutą BOHO

 Hej
  Pewnie większość Was słyszała o festiwalu Coachella. Ja w tym roku o nim się dowiedziałam i przez ostatnie dni oglądałam zdjęcia i relacje z tego festiwalu. Bardzo podobały mi się stylizacje różnych osób. Pełno frędzli, kolorów, plecionek i różne kreatywne zestawienia. W dodatku dowiedziałam się, że jednego dnia na scenie pojawi się jeden z moich ulubionych zespołów. Myślałam sobie: "Dlaczego mnie tam nie ma?" :) No trudno, musiały wystarczyć mi zdjęcia i filmy. Zainspirowały mnie ona bardzo i postanowiłam stworzyć kolekcję. Przez przypadek wymyśliłam wzór, który też wykorzystałam. Czasem mazanie po zeszytach jednak nie jest takie bezsensowne :).  Tak powstała moja wiosenna kolekcja, którą także zgłosiłam do konkursu na Ferosh, bo właśnie odrysowałam od nich szkice postaci. Mam nadzieję, że ten klimat festiwalu tez Was zainspiruje ;).
  Ja chciałabym jeszcze powiedzieć, a właściwie napisać, że niedługo pokaże tutaj kilka rzeczy, nad którymi pracuję od dłuższego czasu. Właśnie wczoraj siedziałam kilka godzin w szkole i malowałam  chyba na największych formatach z jakimi do tej pory miałam styczność. Szczegółowo opowiem to za tydzień lub dwa, a teraz zapraszam do oglądania projektów. 
  Na początku dodałam także etapy tworzenia. Od czego zaczynam co jak robię krok po kroku. Do projektu użyłam Promarkery, cienkopisy Micron i biały żelowy długopis. 

Etapy powstawania pracy:

 Szkic i zaznaczenie konturów cienkopisem. Później zmazuję linie ołówka.

Wypełniając kolorem mój projekt zawsze zaczynam od skóry. Pierwsza warstwa koloru kremowego.
 Następnie jasnym odcieniem brązu zaznaczam gdzie pada jakiś cień na skórze np. cień odbijający się od głowy na szyi czy na ręce do rękawa.

 Kolejny etap to ubranie. Buty, kurtkę i spódnicę koloruje jednolicie jasnym odcieniem brązu. Następnie bardziej zacienione miejsca i te, które chcecie podkreślić zaznaczacie ciemnym odcieniem.
 Teraz czas nadać trochę kolorów. Wypełniłam wzór tak aby żadne takie same kolory się ze sobą nie stykały.
Wykańczam wszystko cienkopisem i białym żelowym długopisem. Kończę wzorek i nadaje połysku, tam gdzie jest najwięcej światła zaznaczam białym długopisem.

Kolekcja

Gotowy projekt. Zapomniałam dodać jeszcze jednej części okularów ;) Strój składa się z botków z frędzlami, spódniczki za kolano, kurtki z frędzlami i koszuli we wzór. Do tego okulary.


 Kolejny projekt to spodnie i bluzka bez ramiączek w soczystych kolorach. Pleciona narzuta, wiązane baleriny i okulary.
 Ostatni strój to sukienka z odkrytymi ramionami we wzór, który powtarza się w każdym projekcie. Ma ona gumkę w pasie i lekko bufiaste rękawy oraz zakończona jest małymi frędzelkami. Do tego okulary w dwóch kolorach i brązowe buty. 


Co myślicie o kolekcji? 
Podoba Wam się taki styl?

20 komentarzy:

  1. Śliczne projekty. Musiałaś się narobić przy tej narzucie z drugiego projektu;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak, dość dużo pracy z tym było.

      Usuń
  2. Masz cudowny talent. Urzekasz trudem jaki wkładasz w misterną pracę. Mam głęboką nadzieję, że świat Cię doceni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie pozostaje nic innego, jak wcielić projekty w życie. Mega talent :)

    jejinspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt wyszedł super, chętnie kupiłabym sobie takie markery. Jeśli chodzi o ubrania to zdecydowanie mój styl :)

    Jeśli Ci się spodoba skomentuj, zaobserwuj.. Odwdzięczę się :)
    http://rougeper.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. cholernie zazdroszczę ludziom takiego talentu. Wspaniałe prace <3

    odrobinaciepla.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne projekty *.* drugi szczególnie *.*
    Julalou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, dziewczyno masz niesamowity talent, nie zmarnuj go i pracuj nad nim jeszcze wiecej :)
    trzymam kciuki za sukcesy a w wolnej chwili zapraszam cie do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne projekty, drugi styl zdecydowanie według mnie idealny! :) Trzymam kciuki za konkurs, bo prace zdecydowanie zasługują na uwagę!
    http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne projekty, widać że masz talent! Mam nadzieję, że wygrasz konkurs :)


    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. TALENT! *-*
    Bardzo mi się podoba :D


    Pozdrawiam.
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne, jak zwykle zresztą <3
    ♥♥♥
    Nominowałam Cię do LBA
    http://maguarro.blogspot.com/2016/04/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  12. http://bramyksiazek.blogspot.com/
    Twój blog został nominowany do LBA.
    Nie ma konieczności odpowiadania więc jeżeli nie chcesz po prostu zignoruj ten komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne projekty :* Masz do tego talent!
    Zapraszam:
    http://naszprzytulnykacik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz jestem na Twoim blogu i żałuję, że tak późno tutaj zajrzałam.
    Projekty są genialne. Masz niesamowity talent! Myślę, że masz dużą szansę na zostanie profesjonalną projektantką mody :)
    Twój blog jest świetny, więc zostawiam obserwację :)

    Pozdrawiam,
    megaaan-esieek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę talentu, chciałabym umiec tak pięknie rysować <3

    Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/05/cndirect-9-najpiekniejszych-bransoletek.html
    Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, jak zwykle zachwycasz mnie swoimi projektami! Zapraszam przy okazji na nowego bloga: www.hello-i-am-aiko.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  17. ładnie wychodzą ci prace w promarkerach c;

    OdpowiedzUsuń