sobota, 2 sierpnia 2014

Wakacyjnie :)

Hej
 
Jak widzicie zmieniłam nagłówek. Nie wiem czy na lepsze, bo cały czas mi cos nie pasuje, ale jak na razie zostanie taki, albo cos jeszcze wykombinuje. Poprzedni nagłówek i ogólnie cały wygląd był strasznie długo i pewnie każdego już znudził.
Od zeszłego roku bardzo polubiłam fotografie. Przez ten czas robiłam różne zdjęcia, ale najbardziej lubię robić je przyrodzie, różnym krajobrazom czy kwiatom, dlatego wstawiam dzisiaj takie zdjęcia. Miałam okazje być znowu w górach, trzeci raz w tym roku :P, stąd te widoczki.
 
Mogą być posty takiego typu? Czy raczej wolicie typowo rysunkowe, bo mam pełno zdjęć na komputerze, a nie wiem czy macie ochotę cos takiego ogladac na tym blogu.
 
 
 
 Dzekuje, za tyle komentarzy pod ostatnim postem, wszystkie lekcje postaram się zrealizować :)
 

4 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia.
    Również jechałam tym wyciągiem :D
    W jakiej miejscowości byłaś?
    Ja koło Zakopanego, na Olszy, albo Olczy, zawsze zapominam XD

    http://sabrinka123.blogspot.com/2014/07/konkurs-x-2.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. W Zakopanym błam miesiąc temu, ale mało zwiedzałam, a to akurat było w Krynicy Zdrój :)
      Zaraz wpadne na bloga.

      Usuń
  2. Wspaniałe zdjęcia. Sama bardzo lubię fotografować, więc tym bardziej będą mnie cieszyć posty tego typu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro fotografia to Twoja pasja , rób takich postow wiecej , przeczieź blog sam nazywa się "Moja Pasja" No więc fotografia też może być :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń