piątek, 25 lipca 2014

Krótkie brązowe włosy

Hej
U mnie pogoda dopisuje, można powiedzieć, że aż za bardzo bo codziennie jest ok. 30 stopni. Przez ten upał  najchętniej nic bym nie robiła, ale nie chce stracić tych cennych wakacji :)
Przez ostatnie dni robiłam tez szkoły rysowania, ale resztę dodam dopiero za tydzień, bo nie będzie mnie kilka dni. 
Ktoś poprosił mnie ostatnio o sr krótkich włosów.
 
Do ich narysowania będą potrzebne
trzy odcienie brązowej kredki
czarna kredka
cienki, czarny, żelowy długopis
 
Naszkicuj kontur włosów
 
 
Następnie pociągnięciami ciemnobrazowej kredki pokoloruj najciemniejsze miejsca

 
Jaśniejszym brązowym narysuj tak samo tylko tutaj już trochę dłuższe kreski.
 

Czarną kredką zaznaczamy najciemniejsze miejsca, tak jak na zdjęciu


Na czarna kredkę nakładamy żelowy długopis i znowu kolorujemy czarna kredką w tych miejscach. Dzięki temu kredki nie beda bardzo widoczne, bo długopis się rozmaże.
 
Najjasniejszym brązowym lekko kolorujemy całe włosy, także takimi kreskami.


 
Na końcu ciemnym brązowym rysujemy włosy wychodzące z nad wcześniej narysowanych konturów.

 
Fryzura gotowa
 
Jaką lekcje chcielibyście następną?

4 komentarze:

  1. Fajna szkoła rysowania ^^ Mi i tak nigdy nie wychodzą włosy :D A co do następnej lekcji, to możesz zrobić szkołe rysowania, jak narysować tą http://www.top-modelki.com/projekty/projekty/details/ie_wakacyjny-styl sukienkie *-* Pozdrawiam :) + Ślicznie projektujesz

    OdpowiedzUsuń
  2. Noo świetnie :) Ja chciałabym jak cieniować ubrania tzw.sukienki,spódnice

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz talent! ♥

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! Piękne! Zazdro ^^
    ja bym chciała koszulkę która jest obok :)

    Zapraszam do siebie, miło będzie mi jeśli skomentujesz :)
    sandrabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń