sobota, 16 sierpnia 2014

Projektantka Miesiaca

Hej
Może już wiekszośc z Was wie, ale się pochwale :P W środę wyszła nowa gazeta TM i zostałam w niej Projektantką Miesiąca :D Strasznie się cieszę, bo spełniło się moje marzenie ^^
Przed wydaniem gazety byłam bardzo podekscytowana i rano już szłam do sklepu :)
Jeśli ktoś nie ma gazety to tutaj mam zdjecie :)
 
 
Chciałam Was także poprosić o głosy dla issani26 w konkursie Lillalou street fashion
tak wygląda jej praca
 
Oraz na mój projekt jeśli Wam się oczywiście podoba.
Jestem już na 1 stronie, ale wszystko może się jeszcze zmienić.
( zdjęcie poniżej było robione wcześniej, wiec nie patrzcie na miejsca)
 
 
 
 
Skoro już mowa o konkursach to dzisiaj dodam mój pierwszy konkurs :)
 

1 komentarz:

  1. Gratuluję zostania PM!
    Twoje rysunki są powalające :) Twój talent również, loffe <33

    OdpowiedzUsuń