poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Marine look


Hej
Dawno nie dodawałam, żadnych nowinek z nowymi konkursami itp., ale juz na pewno większość widzieliście, tylko ten jest chyba najnowszy z zagranicznego TopModel
 


Marine Look!
 
O co w nim chodzi?
Ahoj statek! Czy jesteś gotowy na dzień na żaglówce? Musisz wybrać idealny strój w kolorach morskich, niebieskim, czerwonym i białym. Czy masz jakieś pomysły? Pobierz szablon i zaprojektuj idealny morski strój.

 
 
Nagrody
 
1 miejsce
 
 
 
2 miejsce
 
 
 
3 miejsce
 



Postanowiłam wziąć w nim udział i tego samego dnia zaczęłam rysować. Spódnicę robiłam inną techniką niż zawsze. Najpierw zamalowałam całą promarkerem, a później wycieniowałam kredkami. W rzeczywistośći jest to bardziej widoczne.



Marine look



Bardzo proszę o głosy. Jestem na pierwszej stronie w 3 rzędzie.


A juz jutro pierwsze urodziny tego bloga :)


3 komentarze:

  1. Gratuluję. że już tak długo piszesz swojego bloga :)
    Z pewnością zagłosowałabym na Ciebie tylko gdybym miała tam konto,
    ale jestem pewna, że dasz radę zająć jakieś miejsce na podium :)

    http://sabrinka123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń