piątek, 14 sierpnia 2015

Rodos w zdjęciach

Hej

Jak pisałam w poprzednim poście pisałam, że wyjeżdżam na tydzień. Podczas tego czasu mój blog obchodził już drugie urodziny! dokładniej była to data 05.08. Strasznie się cieszę, że mogę tu już te całe 2 lata przelewać swoje pomysły i coraz więcej osób docenia to co robię. Najbardziej Wam dziękuję, naprawdę dajecie dużą motywacje! :)
Co do wyjazdu to byłam w na wyspie należącej do Grecji, Rodos. Trochę zwiedzania i relaksu ;) Gdziekolwiek byłam pstrykałam masę zdjęć, nawet z autobusowej szyby. W poście niektóre zdjęcia są "pożyczone" od mojego taty, bo niestety mój aparat nie radził sobie zbyt dobrze.
Zdjęcia są bardzo różnorodne. Na pierwszym widać zatokę w kształcie serca, później zabytki, morze-dużo morza ;), trochę natury. Możecie też zauważyć drzewo na którym siedzą ćmy. Robiłam to zdjęcie w dolinie motyli. Było ich tam naprawdę sporo. Na końcu zdjęcie z już lądowania na wyspie.
 
Zapraszam do oglądania!
 




 














11 komentarzy:

  1. *.* Wow! Przepiękne zdjęcia *.* Zazdroszczę wycieczki :) :* ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest tyle pięknych miejsc, które muszę zwiedzić! To jest jednym z nich!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę ci takiej wycieczki! Rodos to miejsce z typowym ale pięknym greckim klimatem i niesamowitymi krajobrazami :) Mam nadzieję że za rok gdy wybiorę się na wycieczkę szkolną do Sardynii będę mogła zrobić równie piękne zdjęcia jakie zrobiłaś ty. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Większość zdjęć wygląda naprawdę profesjonalnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow,Ze zdjec wynika ze mialas super pogode!!!
    Widać że umiesz robić juz super zdjecia!!

    http://szkicownik555.blogspot.com/ - zapraszam do mnie ;-) jak chcesz to wpadnij ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha ja byłam niedawno na Rodos! Czyżby zdjęcia z Lindos widzę? BTW w jakiej miejscowości jest ten hotel? Kojarzę go ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha ja byłam niedawno na Rodos! Czyżby zdjęcia z Lindos widzę? BTW w jakiej miejscowości jest ten hotel? Kojarzę go ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, zerkniesz na mojego bloga? www.my-world-is-designer.blogspot.com chciałabym, by też został nominowany. Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne fotki, spodziewam się, ze to były niezapomniane wakacje. Ja właśnie też wróciłam z rozjazdów, tylko moje trochę inne, bo festiwalowe :P

    W ogóle to żyję, zobacz napisałam nowy post KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne
    Zapraszam http://mysecretylifee.blogspot.com/2015/11/witaj-mam-na-imie-klaudia-lat-17-i-bede.html?m=1

    OdpowiedzUsuń