wtorek, 31 marca 2015

Gdy poszukujesz talentu...

Witam serdecznie!
Z tej strony Luavinda von Degaaris.
Autorkę tego bloga poznałam przypadkowo i cóż... wymieniłyśmy się swoimi umiejętnościami, doświadczeniami i właśnie niedawno dostałam propozycję zaprezentowania tutaj mojego niecodziennego stylu.
Często chodząc po sklepach pytam "Czy są jakieś długopisy, co mocno się rozlewają?" i oczywiście są, bo raczej nikt za takimi nie przepada, ale po co mi one? Wykorzystuję je właśnie do "bazgrania", które inni uważają za ciekawe. Zaprezentuję tutaj kilka rodzajów i ich zastosowanie.


Długopis żelowy zwykły B&H - Click 0.5mm :
- zrównoważone kreski, możliwość manipulacji grubością
- nie drogi
- szybko się kończy
- "wyciekający" tusz może zniszczyć efekt

 Praca wykonana tym długopisem :


 Długopis Free Ink Roller firmy United Office:
- grube linie, efekt druku
- szybkie kolorowanie
- długo schnący
- tani


Długopisy do "grubego" rysowania cieniem powinny mieć kreskę grubszą niż 1mm, oraz się rozlewać.


Obraz wykonany tym rodzajem długopisa :


Zwykły długopis żelowy 0.5mm :
- działa podobnie jak długopis B&H, ale starcza na dłużej
- nie wycieka


Obraz wykonany :


Cienkopisy kreślarskie Rystor:
- duży wybór grubości kresek (od 0.05mm do 0.8mm)
- szybko schnące
- idealne do skomplikowanych rysnków
- dość drogie, 6 zł sztuka


Obrazek wykonany tymi cienkopisami + ołówek HB:



Dla ciekawostki dodam - można wyciągnąć tusz z długopisa i także się nim pobawić. Tak więc nie wyrzucaj beznadziejnego modelu, a spróbuj to co opisałam niżej.

Długopis Liquidly 0.3mm:
- mocno się wylewa i rozlewa
- nie nadaje się do rysowania


Mimo że jest beznadziejny z jego tuszu można zrobić coś ciekawego. W połączeniu z wodą i przy użyciu pędzla udało mi się kilka lat temu namalować kwiaty.





W razie pytań zapraszam na mojego bloga KLIK. Tam także są pozostałe moje prace :)

Co sądzicie o poście? Chcecie więcej takich? Zachęcam do komentowania!

6 komentarzy:

  1. OMÓJMATKO w życiu nie wpadłabym, żeby tak je wykorzystać! GENIUSZ!
    czlowiek-zelazko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Te prace są świetne! Chętnie zaobserwuję bloga. Pozdrawiam i liczę na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedno słowo - zajebiste.
    (Nie)stety mam dużo hobby i mało pasu ale wróciło moje natchnienie do rysowania. Nie można marnować talentu. :D
    http://screatlieve.blogspot.com/
    http://chwila-smaku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę talentu !!! Pięknie !!!!!!!!!!!!!!! ZAPRASZAM NA NOWY POST http://igakl.blogspot.com/2015/04/dziekuje-jestescie-wspaniali.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowity talent! Nie sądziłam, że takie cuda można wyczarować długopisem. Kreatywność we wszystkim!

    OdpowiedzUsuń