niedziela, 10 grudnia 2017

ARTmas馃巹- 艢wi膮teczne plakaty



Hej

艢wi臋ta si臋 zbli偶aj膮 ju偶 wielkimi krokami, dlatego czas na 艣wi膮teczne dekoracje. Mam troch臋 pomys艂贸w, ale pierwsze co musia艂am zrobi膰 to plakaty/ilustracje do moich ramek, bo zorientowa艂am si臋, 偶e mam tam jeszcze wiosenne obrazki 馃槢. Kiedy艣 robi艂am co艣 podobnego, je艣li chcecie zobaczy膰 to znajdziecie to TUTAJ. Znowu przygotowa艂am kilka propozycji wzor贸w, kt贸re mog膮 tak偶e pos艂u偶y膰 do dekoracji np. kartek . Ja swoje powiesz臋 na 艣cianie, a p贸藕niej zabior臋 si臋 za kartki lub bardziej szczeg贸艂owe ilustracje  Zobaczycie je w dalszych cz臋艣ciach nowej serii "ARTmas" ;) 


Pierwszy plakat jest inspirowany serialem Stranger Things. Bardzo spodoba艂 mi si臋 taki motyw, dlatego postanowi艂am, 偶e przenios臋 go na papier. 
Na pocz膮tku zaznaczy艂am dwa g艂贸wne kable od lampek, napisy i nad ka偶d膮 liter膮 narysowa艂am cienkopisem 偶ar贸wk臋, zrobi艂am tak偶e troch臋 mniejsze lampki i kabelki w kilku miejscach na kartce aby nie by艂o tak pusto. Na ko艅cu wype艂ni艂am lampki kolorami.
Wi臋kszo艣膰 ilustracji z tego posta rysowa艂am markerami Touchfive, kt贸re widzicie poni偶ej. 

Do narysowania kolejnego obrazka zainspirowa艂y mnie zdj臋cia z Pinteresta i postanowi艂am zrobi膰 swoj膮 wersj臋. Choinki rysowa艂am spontanicznie co mi przysz艂o i te偶 be偶 偶adnego wcze艣niejszego szkicowania, dlatego jest to troch臋 krzywe, ale cii ;). Na pocz膮tku maza艂am co艣 markerami, a potem rysowa艂am szczeg贸艂y micronem (0.1)

 
Tutaj widzicie najszybsz膮 wersj臋 robienia pierniczk贸w 馃構. 
Mo偶ecie wzi膮膰 swoje foremki od ciastek i spr贸bowa膰 odrysowa膰 je lekko o艂贸wkiem lub tak jak ja rysowa膰 w艂asne wzory. Nast臋pnie wype艂niamy je najlepiej jakim艣 pisakiem alkoholowym zbli偶onym do koloru pierniczk贸w, uwa偶amy aby jednolicie go rozprowadzi膰, 偶eby nie by艂o smug. Gdy marker wyschnie rysujemy kontury czarnym cienkopisem. Lepiej nie robi膰 ich na pocz膮tku rysowania, bo marker lubi si臋 rozlewa膰 poza nie. Tym samym cienkopisem mo偶na narysowa膰 te偶 gwiazdki w wolnych miejscach. Na koniec oczywi艣cie dekorujemy nasze pierniczki lukrem, czyli bia艂ym 偶elopisem. 

Na koniec jeszcze jedna propozycja. Tym razem malowa艂am farbami. Niestety wzi臋艂am zbyt s艂aby papier, kt贸ry nie wytrzyma艂 ilo艣ci wody, dlatego jest troch臋 wygi臋ty. S膮 to podobne lampki jak w pierwszej propozycji. Tutaj najpierw namalowa艂am czarna farb膮 kontury, a gdy wysch艂o wype艂ni艂am kolorami i doda艂am mniejsze, mniej widoczne lampki rozcie艅czon膮 czarn膮 farb膮.


 Mam nadziej臋, 偶e ten post zainspiruje Was do zrobienia swoich wersji ilustracji 艣wi膮tecznych. a je艣li szukacie wi臋cej pomys艂贸w to znajdziecie je na ko艅cu tego wpisu:
lub klikaj膮c po prostu grudzie艅 w zak艂adkach z prawej strony bloga.

5 komentarzy:

  1. Szalejesz jak zawsze kole偶anko! Ju偶 na snapie podziwia艂am Twoje 艣wi膮teczne prace, ale tutaj mog臋 im si臋 lepiej przyjrze膰 i jak zawsze jestem pod wra偶eniem! :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. bardzo 艂adnie rysujesz jestem u cb nowa i na pewno zostaj臋 u cb na blogu :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. bardzo 艂adnie rysujesz jestem u cb nowa i na pewno zostaj臋 u cb na blogu 喔浮ั喔勦福 D2BET

    OdpowiedzUsu艅

  4. Love your post dear! If you want you can check out my blog.I write about fashion, beauty, and lifestyle.Maybe we can follow each other and be great blogger friends!

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsu艅