niedziela, 12 listopada 2017

Ilustracje modowe


Hej
Oj długo mnie tutaj niestety nie było, aż nie wiem co pisać, bo trochę się odzwyczaiłam. Kilka rzeczy się u mnie pozmieniało i różnie to bywa z czasem na rysowanie i oczywiście też z chęciami. Mimo wszystko niedawno udało mi się stworzyć kilka prac i postanowiłam, że podzielę je na projekty i inne, które zobaczycie już niebawem ;). Stwierdziłam, że muszę ćwiczyć projektowanie, dlatego będzie tutaj sporo takich prac. Tym razem są to różne stylizacje, nie jest to spójna kolekcja, chociaż w każdej pracy jest coś czerwonego. Techniki oczywiście różne, rysuję czy maluję tym czym mam ochotę, ale wszystko opisałam przy każdym zdjęciu, więc zapraszam do oglądania! Chętnie poczytam Wasze komentarze :)


Ilustracja wzorowana na zdjęciu z serialu Riverdale (Cheryl Blossom) jednak twarz i kilka innych szczegółów zrobiłam po swojemu. Promarkery i Touchfive, Microny, kredki FC Polychromos i biały żelopis.


Tutaj Radzka i praca wzorowana na zdjęciu z jej instagrama. Technika taka sama jak w poprzednim rysunku.



Kolejny projekt zrobiłam tylko przy użyciu markerów Touchfive i standardowo cienkopisów Micron i białego żelopisu. Na podstawie modelki z gazety Elle.



Ostatni już projekt został namalowany akwarelami Karmański i tutaj zrobiłam coś czego nigdy nie próbowałam w tego typu pracach, bo nie użyłam cienkopisów. Malowałam od razu po szkicu, który mocniej zaznaczyłam i  pocieniowałam. Myślę, że raczej zostanę przy wersji z cienkopisami, bo znacznie bardziej podoba mi się jak wszystko jest lepiej zaznaczone, ale eksperymentowania nigdy nie za wiele 😋 A i rysowałam ołówkiem automatycznym z FC



12 komentarzy:

  1. Brakowało mi Ciebie! Wrzucaj coś częściej, bo aż miło się patrzy na takie cudeńka. ♥️ Ta praca z niebieskim najbardziej mi się podoba, ale wszystkie są piękne! Czarujesz Agata. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne projekty, ten ostatni, akwarelowy mi się najbardziej podoba, udany eksperyment:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejciu jak supi że w końcu się odezwałaś! Przecudne projekty ! Najbardziej urzekł mnie ten pierwszy! -----> Wiktoriaz1

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe i inspirujące rysunki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają Twoje rysunki. Ten niebieski zwłaszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne rysunki. Cieszę się, że znowu dodałaś post. :DD

    OdpowiedzUsuń
  7. a mi się właśnie podoba ostatni projekt- taki delikatny i typowo akwarelowy, ale jednak nie aż tak typowy. Prace są bardzo inspirujące i delikatne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne rysunki. Cieszę się, że znowu dodałaś pos สมัคร D2BET

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne rysunki. Cieszę się, że znowu dodałaś posRoyal1688
    RoyalRuby

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rysunki! Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten zestaw ilustracji modowych jest absolutnie ujmujący! Artystka z powodzeniem oddał styl, elegancję i detale każdej kreacji, tworząc niepowtarzalne wrażenie.

    OdpowiedzUsuń