niedziela, 30 października 2016

Rysunki z ostatnich miesięcy

Hej

Wyzwanie rysunkowe skończyłam, dlatego zabrałam się już za inne prace. Niestety ciągle wszystko obraca się u mnie wokół szkoły, dlatego najwięcej prac jest z plastyki, czy zajęć plastycznych. W tym roku chodzę na te same zajęcia co zawsze. Czyli tradycyjnie będę tutaj dorzucać co tam udało mi się narysować. 

Zacznę od tych prac. Pierwsza to martwa natura suchymi pastelami na szarym papierze. 

Kolejne dwie prace to część z kilku, które narysowałam. Są one mało szczegółowe, bo chodziło tutaj o samą postać. Rysowanie na dużej kartce żywego modela/modelki jest dość trudne, ale mimo wszystko to dobre ćwiczenie :)

 Znowu martwa natura, tym razem ołówek na dużym formacie.

Tutaj wymyślona praca. Promarkery, kredki FC polychromos, długopis w gwiazdki i cienkopis. Format A4


Kolejna praca na A4. Kurt Cobain. Ołówki. Wzorowane ze zdjęcia.

Ostatnia praca to wymyślone doodle na podstawie moich zainteresowań. Długopis w gwiazdki i kredka  Bic, 



To już wszystkie prace. Niedługo wstawię krajobrazy, bo ostatnio trochę ich malowałam. 
Co myślicie o tych pracach?

6 komentarzy:

  1. Wow, świetne prace :)

    http://wiktoriagoczol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Największe wrażenie to 2 i 3 od końca, ale wszystkie piękne!http://wiktoriaz1art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwa ostatnie mi się podobają najbardziej, ale pozostałe prace również robią wrażenie.

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne prace. Najbardziej podoba mi się pierwsza, ta suchymi pastelami. Sama też bardzo lubię tę technikę ♥

    OdpowiedzUsuń