niedziela, 23 października 2016

10 dni rysowania krajobrazów


Hej

Tak jak obiecałam dzisiaj post rysunkowy. Po komentarzach widzę, że dużo osób czekało na prace z moich ostatnich dziecięciu dni wyzwania rysunkowego. Tym razem były to krajobrazy. Niestety akurat wtedy nie było mnie w domu i nie wyszło mi to codzienne rysowanie jak to było w ciągu tych poprzednich dni i wróciłam do domu tylko z pięcioma rysunkami. Nie jestem za tym, żeby nadrabiać takie challenge, bo chodzi tu o to żeby codziennie ćwiczyć, ale postanowiłam, że i tak zrobię te 5 rysunków. Wzięłam ze sobą małe formaty kartek, kilka promarkerów, cienkopisów, czarny pisak i biały żelopis. Prace są dlatego mniej kolorowe niż zawsze, są też trochę bardziej chaotyczne, ale myślę, że to nawet dobrze, bo są przez to są inne. Oprócz tych rysunków mam też jedną pracę wykonaną farbami. Robiłam ją przez dwa dni challengu (dlatego jest 9 prac). Zapraszam do oglądania :)










Chce Wam jeszcze napisać, że jeśli macie czas to podejmujcie się takich rysunkowych wyzwań, bo to na prawdę dużo daje. Ja codziennie miałam coraz więcej pomysłów na rysunki, więcej chęci, żeby rysować i chyba nigdy nie zrobiłam tylu prac jednego miesiąca, bo dodając jeszcze kilka rysunków poza challegu, było ich ponad 30 :) 

13 komentarzy:

  1. Wow, ta ostataniaa praca *-* woooow... świetnie ci wyszedł ten challenge. Zazdroszczę, ja się za niego nie mogę zabrac xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne, chciałam wybrać swoje ulubione, ale poddałam się bo musiałabym wybrać wszystkie :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczne, ale ostatnia bombowa! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow dziewczyno, ale masz do tego rękę. Zawsze zazdrościłam jeśli ktoś posiadał własny styl, bo nie wystarczy potrafić rysować. Ty ten styl posiadasz a ostatni rysunek skradł moje serce. Oby tak dalej!

    maejkap.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne rysunki! Zazdroszczę talentu!
    Gdzie ty się nauczylaś tak rysowac? :o
    Zrób jakies Q&a! Albo tutorial! Chyba ze juz stworzylas podobne rzeczy?
    Idę szukać!

    Pozdrawiam serdecznie,
    tysiac-zyc-czytelnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. matko, jakie to wszystko śliczne *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są te krajobrazy i fajnie, że każdy inny, najpiękniejszy ten farbami, można by na ścianie powiesić:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne prace. Koniecznie muszę podjąć się takiego wyzwania!
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Łał, łał, łał. Po prostu piękne! Te prace markerami są fenomenalnie - ciekawe, nietypowe, intrygujące. No a praca farbami zapiera dech w piersiach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowite! Aż sama się zastanawiam nad podjęciem tego 10-cio dniowego challengu, może trochę się podszkolę. Podoba mi się styl tych rysunków, są takie bazgrołowate i nieschematyczne. :)

    Pozdrowionka,
    b l a c k e l e y

    OdpowiedzUsuń
  11. Prace przepiękne :) Najbardziej ze wszystkich spodobała mi się pierwsza, ale to nie wyklucza pozostałych. Wszystkie są piękne. Wyzwania jakiegoś chciałam się kiedyś podjąć, ale mi coś nie wyszło. Skończyło się na jednym rysunku. Może jeszcze raz spróbuję i może mi się uda ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne prace :) z miłą chęcią będę tutaj zaglądać.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń