piątek, 23 września 2016

Wrocław w obiektywie

Hej

Jak wiecie podczas wakacji byłam we Wrocławskim zoo, ale na zoo moja wycieczka się nie skończyła i przywiozłam ze sobą masę zdjęć z tego miasta. Starałam się je ograniczyć w tym poście, ale jak to zwykle bywa trudno się zdecydować jakie wybrać, więc jest ich tutaj trochę dużo, ale mam nadzieję, że będzie się miło oglądało ;) . W tych zdjęciach podoba mi się to, że widać tak jakby dwie strony Wrocławia, nowoczesną i tą starszą, zabytkową. No, ale ja się dużo nie rozpisuję zobaczcie sami. 































12 komentarzy:

  1. Jak zawsze boskie zdjęcia *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne fotki :) Byłam we Wrocławiu i myślę, że to takie miasto gdzie nie da się obejść bez zrobienia chociażby jednego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie byłam we Wrocławiu, ale widać, że to piękne miasto:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia, te kłódki są genialne! Widziałam takie, gdy chodziłam do chyba 2 klasy Podstawówki na Łotwie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja uwielbiam Wrocław! Chciałabym tam kiedyś mieszkać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia !!! Uwielbiam Cie , zazdroszczę Ci takiego bloga , niestety ja dopiero zaczynam.. Chciałabym abyś zajrzała na niego - http://ituciemam.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie ukazałaś miasto, które jest już w sumie troszkę "oklepane". Najładniejsze zdjęcie to to z rowerem. Zmotywowałaś mnie żeby wziąć aparat i ruszyć przed siebie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się te zaostrzone barwy płotów i drzwi, ładnie odznaczają się na tle szaro-burych budynków :D

    Pozdrowionka,
    b l a c k e l e y

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia!Zostałaś nominowana do LBA
    art-by-sprytnaniteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne zdjęcia! Trochę znam Wrocław, ponieważ dosyć często tam bywam (mieszkam ok. 25 km od tego miasta). Uważam, że jest to piękne miasto i warto je zwiedzić, w przyszłości chciałabym tam zamieszkać :)
    http://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń