sobota, 5 marca 2016

Zimowe ilustracje

 Hej

Ostatnio wstawiałam tutaj post wiosenny, a teraz dodaje znowu zimowy? Zapomniałam o kilku ilustracjach, które malowałam w grudniu.Ostatnio je zauważyłam i mi się przypomniało, że miałam Wam je wcześniej pokazać. Wreszcie możecie je zobaczyć, z "małym" poślizgiem, ale są :) Wyszło ich całkiem sporo, a zaczęło się od tego, że namalowałam dwie w formatach A3 na gazetkę szkolną. Zostało mi trochę farby i szybko stworzyłam kolejną pracę tym razem o połowę mniejszą. Później doszły jeszcze dwa obrazki, które dałam w prezentach. Dobrze mi się je malowało. Dawno nie używałam farb innych niż akwarele. W tej technice jestem jeszcze zielona, więc wypada się podszkolić :) Chociaż nie ukrywam z kredkami mi się zdecydowanie lepiej pracuje. Tak, więc zapraszam do oglądania i pisania co myślicie. Wiem, że wszystkie prace są bardzo do siebie podobne i pewnie trochę monotonnie się będzie je oglądać, ale mam nadzieje, że się nie zanudzicie ;)











14 komentarzy:

  1. Hej, wszystkie prace są cudowne. Genialnie malujesz <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Są piękne :) Meega mi się podobają <3
    Pozdrawiam, Weronika
    Mój blog :) klik <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace! Ja również wolę kredki, chociaż tak na poważnie z farbami to jeszcze nie miałam do czynienia, po za szkołą :)
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudneeeeeeeeeeeeeeee <3 Pożycz talentu! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne! Masz wielki talent! <3 chociaż nie raz ci to wspominałam! Cudo! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejkuuu jakie one są piękne! Aż chce mi się usiąść i coś stworzyć... Problem w tym, że brak mi uzdolnień... :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne! Zazdroszczę talentu :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe te prace : ) Śnieg jedynie wykonałabym cieńszym pędzlem, ew. zrobiła kleksy albo nachlapała kropek, ale każdy ma swój zamysł twórczy. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, zapomniałam dodać - mam nadzieję, że prezenty się podobały : )

      Usuń
  9. Bardzo ładne prace, wszyskie w jednej tonacji, ładnie to wygląda :D
    BLOG PO REMONCIE [klik!]

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie malujesz. Mi niestety wychodzą same bohomazy :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny klimat stworzyłaś na pracach. Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne obrazki :)

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń