piątek, 26 lutego 2016

Kolorowe projekty

Hej

Ostatnio miałam ochotę porysować coś bardzo kolorowego. Znudziły mi się już trochę te ciepłe kurtki i swetry i ciągle nie mogę się doczekać aż w końcu będzie ciepło. Dlatego przygotowałam bardzo kolorowy post, w którym pokaże moje projekty i na końcu propozycję ubrań na wiosnę  z Dresslink. Mam nadzieję, że się Wam spodoba i zapraszam do oglądania :)

 Pierwszy projekt luźny. Parka w żółtym kolorze i różowymi wstawkami. Granatowy T-shirt w kwiaty i plisowana spódniczka. Do tego brązowe botki i podkolanka.
Bluzkę takiego typu możecie znaleźć tutaj: Klik 
Kurtkę o innym kolorze, ale podobnym kroju tutaj: Klik

Drugi projekt. Bardzo długi płaszcz z wydłużanym tyłem i wzorem. Jaskrawe spodnie i jednolita bluzka. Do tego także botki.

A tutaj moje propozycje na ubiór wiosenny. Wszystkie rzeczy pochodzą ze sklepu Dresslink. Znowu bardzo proszę o klikanie w linki i z góry dziękuję ;)


 Płaszcz    Koszula   Spodnie




Kardigan   Crop top   Spódniczka



14 komentarzy:

  1. Piekne projekty, uwielbiam takie jaskrawe kolory ;D Spośród Twoich propozycji z Dresslink najbardziej podoba mi się pasiasta koszula. Z chęcią poklikam :)
    ikulina-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfekto! Nic ująć nic dodać poprostu fantastik :*
    Poklikałam a o to ceny:
    Price:US$ 26.56US$ 6.19
    Price:US$ 13.87US$ 4.91
    Price:US$ 32.16US$ 12.72
    Price:US$ 19.93US$ 6.49
    Price:US$ 23.71US$ 3.64
    Price:US$ 8.77US$ 4.80
    -----------------------------
    Pozdrawiam Kochana :*
    Weronika
    klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję! Mam teraz przepiękny szablon na blogu

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne projekty, zazdroszczę talentu :)
    http://ukekid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne rysunki, masz wielki talent! Ja póki co koloruję gotowe obrazki bo szkicować ani rysować nigdy nie potrafiłam. Też nie mogę doczekać się wiosny, już mi zbrzydło chodzenie w zimowej kurtce. Btw. myślałaś kiedyś o tym, żeby zostać projektantką?
    http://myenchantix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. dziewzcyno masz niesamowity talent
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne projekty :)
    Poklikałam w linki (ceny pokolei) £9.51, £3.67, £4.63, £4.85, £2.72, £3.59

    Mogę prosić o poklikanie również u mnie na blogu? kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne projekty,ja też nie mogę się doczekać kiedy będzie ciepło :(

    Nowy post! Zapraszam :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne projekty! Bardzo podoba mi się połączenie kolorów ;)
    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kliknęłam :) ale bardziej niż te ubrania zachwyciły mnie projekty - niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  11. o kurde ! cudowne rysunki :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne projekty *.* wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem bardzo ciekawa, czy projekty dziecięce wyglądają tak samo? Zajmujesz się też projektowaniem ubrań dla dzieci? Pytam z ciekawości, bo szukając stylizacji dla dziecka trafiłam na Twoje bloga. Jednocześnie przeglądam też stronę z butami https://butymodne.pl/balerinki-dzieciece-dla-dzieci-c83674.html

    OdpowiedzUsuń