niedziela, 13 marca 2016

Modowe inspiracje - Pin Up


Hej

Ostatnio udaje mi się tutaj często pisać z czego bardzo się z tego cieszę. Dzisiaj przychodzę z postem modowym. Może pomyślicie, że znowu, ale lubię też pisać na ten temat i oczywiście rysować projekty. Dodatkowo musiałam wstawić jakiś post dla Dresslink, bo z ostatnim coś było nie tak. Nie mam pojęcia co, ale nie naliczało mi "niby" kliknięć. Nie wiem czy to prawda czy nie, ale postanowiłam, że zrobię kolejny post i zobaczę co będzie dalej.
 No ale przechodząc do tematu. Na jakiś z zajęć projektowania omawialiśmy lata 50 i styl Pin Up jaki w ich panował. Jest to według mnie ciekawy styl. Niektórym się podoba, niektórym nie, ale trzeba przyznać, że jest naprawdę oryginalny. Kropki, paski, charakterystyczne stroje kąpielowe z dołem z wysokim stanem, rozkloszowane spódnice lub sukienki. Makijaż to wyraziste czerwone usta i czarne kreski podkreślające oczy. Różnie upięte fryzury, loki, grzywki. Główną postacią tego stylu była Marilyn Monroe. 
Na dole trochę inspiracji. Oczywiście dużo z nich jest z aktualnych czasów, ale starałam się znaleźć takie starsze zdjęcia.
 źródło zdjęć: weheartit.com


Po oglądaniu tych wszystkich zdjęć oczywiście wzięłam się za rysowanie swoich projektów w trochę bardziej nowoczesnej wersji ;) Pierwszy projekt to ubiór typowy na plażę, a drugi na co dzień. Użyłam kilku kolorów, które najbardziej kojarzą mi się z tym stylem i tak coś powstało. 
Wstawiłam projekty przed kolorowaniem i po. Niestety w drugim projekcie pogięła mi się kartka... no i te stopy i buty. Mam nadzieje, że wybaczycie ;)






I jak pisałam znowu lista ubrań. Tak czy siak znalazłam tam masę rzeczy w stylu Pin up i kilka z nich tutaj wstawiam. Możecie stworzyć swoje stylizacje i być Pin Up Girl :) 

Sukienki






KLIK   KLIK   KLIK


Stroje




KLIK   KLIK   KLIK


Dodatki

KLIK   KLIK   KLIK

20 komentarzy:

  1. świetnie kolory dobierasz i ciesze sie ze piszesz czesciej

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne UBRANIA WYBRAŁAŚ, POKLIKANE I PODOBA MI SIĘ BARDZO TOREBKA <3

    http://sisters-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne projekty! Aż mam ochotę poprojektować, haha xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post. :-) Chętnie będę tu częściej zaglądać. :-) Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://www.fitnesswomen.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten styl! Posty modowe to coś co kocham! Super post, czekam na więcej takich!
    http://sweetchilisweet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O, i to się nazywa ciekawy blog. Nie tylko zwykłe klikanie w linki, ale coś więcej. Dajesz wiele od siebie. I świetnie rysujesz. Nie oszukujmy się, ja stawiam nawet krzywe kreski (rysując od linijki).
    Pin up to naprawdę fajny styl. Ja się na to łapię. Może niekoniecznie chciałabym w takich rzeczach paradować, ale lubię cieszyć oczy tymi rzeczami ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie rysujesz!
    http://isabela-a.blogspot.com/2016/03/54-ulubiency-stycznia-i-lutego-2016.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne projekty i super inspiracje! :D

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię pin up - świetne inspiracje!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Poklikane :) (
    Jejku jakie piękne rysunki!! WOW !!
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. te stroje są sliczne
    poklikałam ci
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietne rysunki poklikałem licze na obs za to :D
    Zapraszam modakaczanowsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz jak weszłam w post, myślałam, że to porjekty są z internetu haha :) Świetnie wychodzi Ci kolorowanie ich! Wszystko wygląda tak świeżo, dopasowanie i estetycznie. Jedyne do czego się mogę przyczepić to, że chyba z proporcjami Ci trochę gorzej wypadło. No chyba że to miało tak być? haha
    Świetnie rysujesz! Również uwielbiam te lata gdzie królował Rock&Roll. Czerwone sukienki w groszki, ramoneski, bandany. Wszystyko to się fajnie komponowało.

    pozdrowionka. przy okazji mój snap: victoriasikora :) Super post!
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześwietne rysuneczki! *,* Ja jakoś nie przepadam za style Pin Up, ale inpiracje świeten! :D

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Poklikałam :D Sądzę że pin-up to najbardziej oryginalny a przy okazji najbardziej wpływowy styl w całym XX wieku. Łączący cechy słodkości, niewinności ale i kobiecości który pociągał i nadal pociąga wielu mężczyzn na świecie do kobiet które się tym stylem inspirują. Czekam na wiele innych projektów z taką tematyką ale też z innych dziesięcioleci XX wieku. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się ten styl, jednak sama się na to nie stylizuję
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2016/03/3-years-ago.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podobają mi się Twoje projekty stylizacji, na pierwszy rzut oka widać, że potrafisz rysować. Masz talent :)
    www.sebawear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń