środa, 9 marca 2016

Nadmorskie zdjęcia


Hej
Co roku piszę tutaj coś o moich feriach. Myślałam, że w tym roku to się zmieni. Nie robiłam w sumie żadnych specjalnych rzeczy.Większość czasu siedziałam w domu, chociaż muszę przyznać, że ten czas był pracowity. Nadrobiłam masę rzeczy, zrobiłam dużą pracę na konkurs plastyczny, z którą myślałam, że będę się męczyć kilka miesięcy. Rozpoczęła się też moja przygoda z aparatem na zęby i różnymi rzeczami z tym związanymi dodatkowo mniej przyjemnymi dlatego bardzo się cieszyłam jak wszystko się skończyło. Oczywiście też nie mogło zabraknąć na tej "liście" bloga. Przygotowałam zdjęcia do przyszłych postów  i teraz wszystko będzie regularnie :) Tak więc to robiłam przez większą część ferii. Nie myślałam, że gdzieś pojadę, a jednak. W ostatni weekend wolnego byłam nad morzem. Bardzo spontaniczny wyjazd, ale naprawdę udany. Pomimo, że to zima, to pogoda była świetna, aż miło się spacerowało całymi dniami. W taką porę roku urok morza jest zupełnie inny. Mi o wiele bardziej się podoba od tego co widzimy w wakacje. Wszędzie pełno ludzi, różnych sklepików i nie tylko. A teraz wszystko jest takie spokojne a jednocześnie tajemnicze. Możecie to zobaczyć na zdjęciach. Są w stonowanych barwach, ale też czasem z dużym kontrastem. Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu :) 


22 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia:) Ja na feriach też zaczęłam nosić aparat na zęby;D

    OdpowiedzUsuń
  2. O... ferie nad morzem. Bardzo fajnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia moją pasją też są zdjęcia i rysowanie

    OdpowiedzUsuń
  4. Badzo ładne widoczki, ja mam na codzień bo mieszkam nad morzem, lubie takie minimalistyczne zdjęcia, mają swój urok, ja w ferie się trochę leniłam oprócz zrobienia paru prac dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż chciałoby się pojechać i poczuć fale wód :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia :) Nadmorskie klimaty to jednak ten specyficzny smaczek dla każdego :) No talent to ty masz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia :) Nadmorskie klimaty to jednak ten specyficzny smaczek dla każdego :) No talent to ty masz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia :)

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zdjęcia, aż zapragnęłam wakacji :) trzeba jeszcze na nie poczekać :/

    malowane-roza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej podobają mi się zdjęcia krzesełek i stolików. Nie wiem czemu, ale mają w sobie coś, co przyciąga moją uwagę najbardziej :D To dobrze, że miło spędziłaś czas :)

    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne zdjęcia, najbardziej mi się podobają zdjęcia brzegu morza. :)
    Ja po swojej ostatniej wizycie nad polskim morzem byłam chora i mam pewną niechcęć do niego :/...
    BLOG PO REMONCIE [klik!]

    OdpowiedzUsuń
  12. zdjęcia jak z obrazka, są mega!!
    juliamelnyczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne zdjęcia:) Ja kocham morze i czasem żałuję,że nie mieszkam w nadmorskich miejscowościach;/ Może kiedyś?? Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam na rozdanie do mnie:)) http://angelikowo.blogspot.com/2016/03/rozdanie-i-dwie-nagrody-w-marcu.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne zdjęcia:) Ja kocham morze i czasem żałuję,że nie mieszkam w nadmorskich miejscowościach;/ Może kiedyś?? Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam na rozdanie do mnie:)) http://angelikowo.blogspot.com/2016/03/rozdanie-i-dwie-nagrody-w-marcu.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia. Wspaniała pogoda i przygoda. Zazdroszczę :) od zawsze marzyłam mieszkać nad Polskim Morzem!

    http://amprojekty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak jest pogoda nad morzem to zawsze można liczyć na super zdjęcia;) Ja też lubię sporty wodne, a nad morzem można się fajnie pobawić. Zobaczcie sobie tu deski sup od https://gosup.pl/, świetnie się sprawdzają szczególnie na jeziorach.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nadmorskie miejscowości potrafią nie jedną osobę oczarować swoim spokojem i malowniczymi terenami. Nasze apartamenty w Ustroniu Morskim to idealna inwestycja w relaks i komfortowe życie. Znajdź swoje miejsce nad Bałtykiem już teraz!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nieruchomości nad morzem to nie tylko miejsce, gdzie można odpocząć i cieszyć się urokami natury, ale również doskonała okazja do tworzenia niezapomnianych wspomnień z rodziną i przyjaciółmi. Znajdując się blisko plaży, możesz regularnie organizować rodzinne pikniki, spacery po wydmach czy wieczorne ogniska przy szumie fal.

    OdpowiedzUsuń
  19. Rogowo to oaza spokoju, a apartamenty na sprzedaż to klucz do tego raju. Urzekające otoczenie jeziora, wysoki standard mieszkań i cisza, która otacza to miejsce - idealne dla tych, którzy szukają wyjątkowej atmosfery i relaksu."

    OdpowiedzUsuń