piątek, 5 sierpnia 2016

Fioletowe obrazy i urodziny bloga


Hej

Piszę do Was wyjątkowo w piątek. Dzisiaj jest 5 sierpnia co oznacza, że dokładnie 3 lata temu założyłam tego bloga i napisałam pierwszy post. To już na prawdę sporo czasu. Bardzo się cieszę, że mogę tutaj pisać i przelewać swoje pomysły i coraz więcej osób tutaj zagląda. Dlatego chce podziękować każdemu, kto czyta moje posty, bez Was tego bloga by nie było. Leci już kolejny rok. Chce żebyście napisali  co najchętniej czytacie, jakie posty o jakiej tematyce, co mogło by się tutaj zmienić? Komentarze są dla Was, więc czekam :) Wszystko przeczytam i postaram się zrealizować.


Dzisiaj nie przygotowałam nic specjalnego, ale to co zwykle. Czyli moje nowe prace. Niedawno babcia poprosiła mnie, żebym namalowała trzy obrazy. Miałam dość ograniczone kolory, bo miały pasować do pokoju. Na początku malowałam farbami plakatowymi, ale nic z tego nie wychodziło, więc sięgnęłam po akwarele. Tak powstały kwiaty, misz-masz i liście. Inspiracje wzięłam stąd.







Do namalowania użyłam tego co widzicie niżej czyli: akwareli w kolorze fioletu i fuksji "Białe Noce", białej i czarnej z "Karmańskiego", srebnej farbki plakatowej Astra. Dodałam też czarny żelowy długopis 0.5.

15 komentarzy:

  1. wow, gratuluję! ja jestem tu od niedawna, i jak na razie wszystko mi się podoba- i wygląd, i posty. a rysunki są sliczne, chętnie bym u siebie sama takie powiesiła. pierwszy i trzeci najbardziej mi się podobają.
    dariavaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. obrazy śliczne! gratulacje ! http://wiktoriaz1art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ;* A obrazki w połączeniu nalrawdę pięknie wyglądają =)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego naj w blogowaniu, oby tak dalej!

    juoart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :D Piękne obrazy ^-^

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne obrazy *-*
    Babcia jest chyba zadowolona :)
    -M

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne obrazy, a co do blogowania to gratulację i życzę kolejnych 3 lat owocnego blogowania. Z chęcią zobaczyłabym więcej tutoriali.

    Zostałaś nominowana do LBA, zapraszam:
    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/2016/08/lama-bije-adama.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy i pomyślności w kolejnych latach:) Piękne są te akwarelowe obrazki, szczególnie liście:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wytrwania, w tym co robisz :D
    Najbardziej lubię, jak pokazujesz swoje nowe prace ;)
    Pozdrawiam
    http://kaktusik-miedzy-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się bardzo podobają! Ja też dziś trochę pomalowałam akwarelami. Wychodzi mi to średnio, ale dopiero się uczę :)


    Pozdrowionka,
    blogmlodejpasjonatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow te zdjęcia są świetne ! Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga przez kolejne lata ! <3

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też tworzę takie rzeczy. Moje rysunki można zobaczyć na profilu Google+.Muszę częściej tu zaglądać, bo bardzo mnie inspirujesz. Też prowadzę bloga, ale o trochę innej tematyce zajrzyj, jak znajdziesz czas: http://swiatnaszymi-oczami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne rysunki ! Też bym chciała mieć taki talent :(
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję 3 latek :3 sama pamiętam jak w zeszłym roku były to 2 lata a teraz znowu świętujemy rocznicę. Prace jak zwykle niesamowite. Babcia pewnie była pod dużym wrażeniem widząc swoje zamówienie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń