niedziela, 20 marca 2016

Wiosenne plakaty DIY

Hej

Wchodząc ostatnio do swojego pokoju patrze na ścianę i się zastanawiam czemu tu jeszcze wiszą świąteczne obrazki? Choinki, latarenki i tak dalej, co pokazywałam Wam w grudniowych postach. Musiałam to jak najszybciej zmienić, bo bardzo znudziły mi się te rysunki i nie mogłam już na nie patrzeć , a w dodatku świąteczne już dawno nie pasują. Dobrze, że wczorajszy dzień był w miarę wolny i mogłam trochę pomalować od rana, czyli u mnie 12-13.00 ;) Mimo wszystko udało mi się zrobić dużo zdjęć, mam nadzieję, że się komuś przydadzą, może zainspirują i też ozdobicie swój pokój. Takie wzory można też wykorzystać na kartkach świątecznych.
W tym poście pokażę pomysły na dwa obrazki, a w następnym kolejną parę.

Potrzebować będziecie:

- kartki. Ja wybrałam w kolorach jasnym niebieskim i różowym.
- farby np. plakatowe. kolory (żółty i biały)
- pędzle; płaski i okrągły
- czarny marker, cienkopis lub żelowy długopis.
- linijkę
- coś do przyozdobienia np. taśmy kolorowe


Stokrotki

Zaczynam od niebieskiej kartki. Żółtą farbą maluję kropki w takich samych odstępach. Radzę użyć linijki, ja robiłam na oko i wyszło krzywo.

Następnie płaskim pędzelkiem maluję płatki kwiatów. Zaczynam od środka (żółta kropka) malując jednym pociągnięciem.

 Powtarzam tak przy każdej kropce i gotowe. Możemy później poprawić środki stokrotek, jeśli najechaliśmy gdzieś biała farbą.


Hello Spring

Szkicujemy nasz napis. 

Z pomocą linijki rysujemy czarnym długopisem, cienkopisem co tam wolicie, grube linie.


A resztę poprawiamy jednym pociągnięciem. O- rysujemy w podobny sposób.

Poprawiamy linie drugiego słowa.


Następnie pogrubiamy je w niektórych miejscach tak jak na zdjęciach poniżej. Możecie także dodać różne naklejki, tasiemki lub coś narysować. 




Jak Wam się podobają moje propozycje na wiosenne plakaty do pokoju? 


7 komentarzy:

  1. Świetne! Pierwszy podoba mi się najbardziej :)
    Zapraszam na drugi post o mojej pasji :)
    http://my-stf.blogspot.com/2016/03/polymer-clay-miniatures.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Meega pomysłowe :) Chyba próbuje. Bo mam własnie ferie to mam czas haha.
    Pozdrawiam Kochana :)
    Weronika
    Mój blog :) klik <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajne.
    Uwielbiam kreatywne przedsięwzięcia.
    Zapraszam również do siebie: http://alicjalis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie trochę za proste, ale niemniej bardzo fajne i pomysłowe :) Pierwszy jest jak dla mnie ładniejszy, może też spróbuję stworzyć coś podobnego :)
    ikulina-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie jakbyś połączyła napis ze stokrotkami wtedy byłoby idealnie ale ogólnie świetny pomysł:) zapraszam do siebie : www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Te stokrotki są super :)

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń