czwartek, 19 marca 2015

Pokaż swoje prace

Hej
Dzisiaj przychodzę z postem, w którym napisze gdzie w internecie można pokazać swoje prace, ale najpierw chciałabym Wam podziękować za głosy w konkursie, o którym pisałam w poprzednim poście. Zdobyłam II miejsce, naprawdę bardzo dziękuję tym którzy głosowali :)
 
 
Ta strona jest chyba najbardziej znana. Każdy może utworzyć swoją galerię i dzielić się swoimi małymi dziełami. Zarejestrowanych jest tam naprawdę wiele ludzi z rożnych krajów.
 

 
Stworzenie swojej strony  na facebook'u tez może być dobrym pomysłem. Możesz wstawiać tam wiele różnych zdjęć np. podczas rysowania, nie musza to być tylko gotowe prace.
Druga opcja to publikowanie rysunków itp. w grupach poświęconych danej tematyce.
 
 
Blog
Każdy chyba wie o co chodzi. Można prowadzić go na wiele sposobów. Ja jak widzicie najczęściej zamieszczam różne szkoły rysowania, rysunki lub także diy i zdjęcia.
 
 
 
 
To już całkiem nowa strona. Jest głownie dla osób zajmujących się malarstwem. Prace można oceniać, a także wystawiać na aukcje. Zachęcam do oglądania obrazów i tworzenia kont :)

top-modelki.com
top-model.biz (angielska strona)
Lillalou Teens
Ferosh

To strony o podobnej tematyce, czyli projektowanie mody. Moje pierwsze, na których miałam konto i nie żałuje. Są naprawdę świetne dla poczatkujących. Dużą dzięki nim się nauczyłam. Panuje tam fajna atmosfera :)

 


Ostatnie strony, które znam i  tez mogą przydać się do pokazywania swoich prac to:
Instagram
Pinterest
Weheartit
Tumblr

Czyli typowo inspiracyjne itp. Każdy znajdzie coś dla siebie. Ostatnio dość często jestem właśnie na weheartit i jest tam pełno ciekawych rysunków.




Zachęcam Was do pokazywania swoich prac w internecie.  Można się przez to wiele nauczyć i poszerzyć swoje zainteresowania :)
Sama na początku się wahałam, ale cieszę się, że założyłam bloga i konta na tych stronach.


Podobał Wam się post tego typu?
Co myślicie o pokazywaniu rysunków itp.?
 

12 komentarzy:

  1. Ja też interesuję się malarstwem. Myślę, że takie pokazywanie swoich prac jest naprawdę fajne, bo swoim talentem trzeba się dzielić :)

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja swoimi pracami dziele się niemalże wszędzie. Z początku był to tylko dA, później blog na livejournal, teraz to tumblr, weheartit, pinterest, tumblr, fb i oczywiście blog :D poza tym, dzięki róznym kontom mozna poznać masę ciekawych i niesamowitych ludzi! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydatny post. O istnieniu niektórych stron nawet nie wiedziałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokazywanie swoich prac zawsze spoko (y)
    seeanedesu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy post!
    Ja już tak często nie pokazuje swoich prac,
    ale czasami się zdarzy.

    http://sabrinka123.blogspot.com/2015/03/wiosna.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy post, większość portali znałam :)

    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio napadła mnie wena i rysowałam węglem rysunkowym :) Obrazki powiesiłam na ścianie ;)
    Uwielbiam weheartit! :) Pozdrawiam cieplutko :*

    http://kawabezkardamonu.blogspot.com/2015/03/enjoy-your-day.html

    OdpowiedzUsuń
  8. DA jest naprawdę cudowną stroną. Podziwiam ludzi, którzy wrzucają tam swoje prace, mają ogromny talent :)
    ☕ Czarna Kawaa - klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś nominowana do LA. :) Gratuluję, więcej szczegółów na : http://draw-your-life-with-me.blogspot.com/.
    Pozdrawiam :)
    Efektowna

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń