niedziela, 6 grudnia 2015

W kroplach deszczu

Hej

Jest już grudzień, wszystko jest już w takim świątecznym klimacie, a ja tutaj wstawiam zdjęcia typowo jesienne. Szczerze, trochę się zagapiłam, całkowicie o nich zapomniałam, a robiłam je jakoś na końcu października. Jednak cały czas trwa jesień. Może nie taka kolorowa jaka była na początku, ale cały czas jest z nami. 
Ze zdjęć jestem nawet zadowolona, pomimo, że trudno było uchwycić moment kiedy nie padało. Pomimo to wydaje mi się, że ten deszcz był jednak jakimś plusem, bo dodał efektu i zdjęcia są ciekawsze. 
To zapraszam do oglądania! I życzę miłych mikołajek :)


Więcej moich zdjęć na instagramie: Klik

9 komentarzy:

  1. Cieszę się że mogę podziwiać to zdjęcie w którym użyczyłam moich (pomarszczonych ale jednak) rąk :D. Zdjęcia wyszły wspaniale. Również życzę ci miłych Mikołajek. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia! <3 Deszcz nadał super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem! *.*
    Zdjęcia są genialne ;)
    marmurka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. To róży jest śliczne! *.*

    cattyari.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo piekne momenty uchwyciłas na zdjeciach
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia, kiedyś uwielbiałam robić fotografię makro. :) W tym pierwzym się zakochałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia są piękne ♥ Masz naprawdę talent!

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! Piękne zdjęcia, lubie tego typu zdjęcia. Świetny Ig ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń