czwartek, 10 grudnia 2015

Rysunki: Październik i Listopad

Hej

Przez listopad udało mi się naprawdę dużo rysować, a nawet malować. Całkowite przeciwieństwo września, Nawet pod koniec miesiąca nie udało mi się zebrać jakiejś większej ilości prac. Postanowiłam, że złącze październik i listopad i właśnie teraz możecie obaczyć część moich prac. Część, bo dużo z nich rysowałam na zajęciach z projektowania dla ćwiczenia np. jakieś wzory na ubraniach itp., a na plastycznych malujemy dużą, wspólną pracę, którą robimy  kilka zajęć. Wydaje mi się też, że o jakiś rysunkach zapomniałam, ale zanim się zorientuję o jakie chodziło pewnie będzie już za późno.
Co do rysunków to:
*"Pora na przygodę" Lubię rysować kreskówki i różne bajki do narysowania akurat tych postaci użyłam: promarkerów, kredek i białego żelopisu, a rysowałam na kartonie od bloku.
*trzy kolejne rysowałam na zajęciach. Ołówek na dość dużym formacie. Wiem, krzesła są krzywe :P i Japonka malowana farbami, Wzorowałam się na obrazie Włodzimierza Błockiego.
*Jesienne projekty strojów na szablonach.
*Mała zapowiedź moich świątecznych "zrób to sam" Obrazek akwarelą w świątecznym klimacie.

Rysowałam też dużo projektów, które możecie zobaczyć w poprzednich postach :)
Zapraszam do oglądania!











5 komentarzy:

  1. Przepiękne rysynki/malunki ♥ :) W szczególności podoba mi się pierwszy obrazek z bajkowymi postaciami... jest cudowny :) Inne są również piękne :)
    Zapraszam do wzięcia udziały w naszym małym ,,wyzwaniu''
    Szczegóły na blogu:
    http://szaloneblogerki.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne projekty/rysunki ! <3 *.*

    Zapraszam :) http://jabluszkooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę talentu! przepiekne rysunki!
    aroundempty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie! Zapraszam na bIoga : www.my-world-is-designer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń