poniedziałek, 28 grudnia 2015

Świąteczne zdjęcia

Hej
I już po świętach. Mam nadzieję, że najedzeni? :) Ja ciągle nie mogę uwierzyć, że już po wszystkim, że niedługo na niebie rozbłysną fajerwerki. Wszystko dzieje się strasznie szybko, ale żeby przedłużyć trochę ten świąteczny czas mam dla Was zdjęcia. Wszystkie, które udało mi się zrobić chyba od początku grudnia, ale i tak większość jest z już ostatnich przygotowań do wWigili. Uwielbiam oglądać takie świąteczne zdjęcia innych osób, ale też jeszcze bardziej sama robić. Są takie magiczne. Mam nadzieje, że też się Wam spodobają.















Zapraszam na wyzwanie Doodle Art u dziewczyn.
Szczegóły znajdziecie tutaj:
http://szaloneblogerki.blox.pl/

18 komentarzy:

  1. Super zdjęcia *0*! Ja porobilam tyle zdjęć świątecznych, miałam dac na bloga, karta od aparatu spadła i po zdjęciach, bomba.

    OdpowiedzUsuń
  2. och tak... tak szybko to minęło. Mam taki sam biały "lampion" jak ty! :D

    Może wpadniesz do mnie? Nowy post zawitał dzisiaj na blogu :) http://gabalablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia i dekoracje :)
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne zdjęcia, są takie świąteczne :P Nie no... uwielbiam je!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia fajne paznokcie, a pierniczki też piekłam. Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Święta bardzo szybko zleciały! Piękne zdjęcia. :*

    http://patrvcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia, mega mi się podobają <3

    malowane-roza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam taki sam zegar, tylko czarny:D
    Cudowne foteczki!

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Na prawdę piękne wyszły Ci te zdjęcia :) Też uważam, że czas bardzo szybko leci, a szczególnie właśnie podczas tych dłuższych przerw.

    Zapraszam do mnie:
    yozizira.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia są bardzo, bardzo ładne! Widać, że lubisz to robić i masz talent! A ich jakość mega! Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham takie piękne rzeczy i zdjęcia! i nie mogę się doczekać, aż ja nauczę się takie robić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczęśliwego Nowego Roku! :)
    Obserwuję!
    http://kartkastrony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Czas leci bardzo szybko... Śliczne zdjęcia. Szczęśliwego Nowego Roku :)

    mojfioletowykacik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne zdjęcia! Bardzo nadają świąteczny klimat :) Ostatnie chyba najbardziej mi się spodobało,choć większość mogłaby zaliczać się do ulubionych :)

    Zapraszam :D
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zdjęcia, mają w sobie takie coś, nie wiem jak to nazwać, ale są cudowne *-*
    flvcko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia :D Bardzo "magiczne" xd :*

    OdpowiedzUsuń