niedziela, 29 listopada 2015

Kolejne projekty

Hej

Dzisiaj znowu projekty. Wzięła mnie wena i zaczęłam rysować. Jeden potem, drugi aż w końcu zrobiłam trzy projekty. Zainspirowałam się różnymi rzeczami ze sklepu Dresslink. Dostałam ostatnio od nich maila, w którym mam propozycje współpracy. Bardzo się ucieszyłam, ale jednocześnie miałam mieszane uczucia do tego czy mój blog nie stanie się to typowym  o tematyce modowej, których jest masa w blogosferze. Jednak postanowiłam, że spróbuję. Mam trochę pomysłów i już wcześniej pisałam, że chciałabym dodawać więcej postów o modzie. Co za tym idzie będzie też dużo rysunków żurnalowych, dlatego mam  nadzieje, że spodoba Wam się taka mała zmiana i wpisy urozmaicą trochę bloga. Co o tym myślicie?
Projekty jak wspomniałam na początku są inspirowane rzeczami ze sklepu, trochę je przekształciłam i dodałam swoich pomysłów.
Na samym dole dodałam ubrania, które wpadły mi w oko. Są to naprawdę różne, ale starałam się wybierać też takie, które idealnie będą pasować na obecną porę roku i zimę, która nadchodzi wielkimi krokami. Z góry dziękuję za każde kliknięcie :)




              1. Klik                                                      2.Klik                                                         3.Klik




4.Klik                                              5.Klik                                     6.Klik

7.Klik                                               8.Klik                                                 9.Klik

              10.Klik                                      11.Klik                                   12.Klik        
                                

9 komentarzy:

  1. Ten z pora na przygodę najlepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się twoje projekty :) Zawsze z niecierpliwością czekam na Twoje posty te o projektach i nie tylko :)
    Zapraszamy : http://szaloneblogerki.blox.pl/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam pytanie, jakich kredek użyłaś do wykonania tych projektów?

      Usuń
    2. Cieszę się bardzo :) Projekty wykonałam Promarkerami, białym i czarnym długopisem żelowym.

      Usuń
  3. Świetny pomysł żeby umilic tą całą whisliste :)
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie fajne projekty. Pierwszy jest świetny.
    Pozdrawiam, http://nataa-natkaa.blogspot.com/2015/11/ostatnie-jesienne-zdjecia-konkurs.html
    Zapraszam na konkurs! Nagrody są bardzo atrakcyjne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne projekty :D
    Poklikałam we wszystko :)

    Mogła byś poklikać u mnie w dressgal? Była bym baardzo wdzięczna :))
    http://kari-blogg-kari.blogspot.com/2015/11/bornprettystore-dressgal.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój ostatni projekt przypadł mi najbardziej do gustu! Chociaż przyznam - wszystkie są świetne. Ja umiem jedynie narysować "kółko", które jest jajowate, a do tego jakieś krzywe kreski, które robią za nogi i ręce, więc szczerze podziwiam. :D
    Talentu do rysowania nie mam, ale próbuję sobie coś tam pisać. Jak będziesz się nudzić to zapraszam, moze przypadnie Ci to do gustu! ;)
    www.magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog! Świetne rysunki i ciuszki :D
    Pozdrawiam
    Marysia :)

    Jak będziesz miała czas, to zapraszam na mojego bloga: http://allilove-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń