środa, 7 października 2015

Rysunki z września.

Hej
Miesiąc już za nami wiec przychodzę z kolejną porcją rysunków z września. Nie jest ich dużo, ale niektóre były bardziej pracochłonne. Chodzę teraz na zajęcia plastyczne jak co roku i doszły jeszcze  nowe z projektowania, na które musiałam się zapisać :P Dlatego  będę dodawała z tych zajęć prace w najbliższym czasie. Póki co zostawiam Was z rysunkami:
Oko rysowane kredkami, portret malarza na plakat na polski, kolorowy projekt na szablonie (promarkery), kolejny projekt na szablonie tym razem kredkami, a ostatnia praca to początek dotworku,  czyli kropeczkowania :)






9 komentarzy:

  1. Zajęcia z projektowania?!
    Zazdroszczę. Ja chodzę tylko na plastykę, ale za to trwa 3 godziny wiec można cokolwiek zrobić.

    Rysunki piękne! *0*
    ♡Mój blog - Klik♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :D właśnie mega się ciesze, że coś takiego zrobili. U mnie zajecia plastyczne trwaja 1,5 h i to w zupełności wystarczy, 3h to serio dużo.

      Usuń
    2. Jeszcze jest chwila przerwy na plastyce. Ale nudy nie ma, wesoło jest że hej :D

      Usuń
  2. Może jaki talent ❤️💖
    http://domishh.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne rysunki! Szczególnie oczko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne rysunki !!! :)


    Zapraszam do mnie na nowy post!
    http://jabluszkooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne rysunki! :*
    Oko zwłaszcza *.*
    Dzięki, że zerknełaś na mojego nowego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rysunki, szczególnie oko pięknie Ci wyszło :)

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń