niedziela, 27 września 2015

Ostatnie promienie słońca

Hej

Właśnie minął ostatni dzień lata. Wszystko wokół nas się całkowicie zmienia. Będzie mi brakować tych ciepłych dni, ale cieszę się też, że jest jakaś odmienność i nie jest nudno. A jesień jest naprawdę piękna. Już nie mogę się doczekać kiedy wyjdę do parku z aparatem, żeby popstrykać "kilka" zdjęć :) Wracając do lata, cieszę się, bo naprawdę było udane. Zdążyłam zrobić dużo rzeczy m.in poszłam na kilka sesji z moją przyjaciółką. Porobiłam jej zdjęcia i w między czasie musiałam sfotografować też trochę roślin i kwiatów ;) Na dole jest mieszanka zdjęć z początku lipca i końca sierpnia. Są tam same rośliny, ale też załapała się jakaś biedronka ;P 
Piszcie co myślicie o zdjęciach. Jakieś uwagi też się przydadzą, bo ciągle się uczę.


Więcej kolorowych i wakacyjnych zdjęć na moim Instagramie Zapraszam :)

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia :) !!! Są naprawdę ładne,i jak dla mnie nie trzeba nic poprawiać :D Robisz naprawdę cudowne zdjęcia :) <3

    Zapraszam :)
    http://jabluszkooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudne zdjęcia! Jaki masz aparat? Ja niedawno dostałam nowy więc też muszę coś popstrykać :3:3

    ♡Mój blog - Klik♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki :) Wstaw jak zrobisz, chętnie zobacze ;) Aparat Nikon 3100

      Usuń
    2. To to samo co Nikon DX 3100? Bo jak tak to mamy ten sam haha :D

      Usuń
  3. Ślicznie :) Zapraszam do mnie --> http://swiatoczamiali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne różowe kwiatuszki *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia!
    Masz talent!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje 40 tyś wyświetle ń ! ♥ świetne zdjęcia

    https://missstyle21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń