czwartek, 15 października 2015

Modna Jesień

Hej

Pewnie widzicie nowy wygląd bloga. Tak.. wreszcie się za to zabrałam,  Poprzedni mi się bardzo znudził, pewnie Wam też, dlatego cieszę się, że wszystko jest już gotowe. Dodałam też swoje zdjęcie, żebyście wiedzieli kto tutaj pisze :) Mam trochę przymrużone oczy bo słońce świeciło ;p ale mimo wszystko mam nadzieję, że taki design się Wam spodoba.
 Przejdźmy do tematu posta. Zrobiło się już naprawdę zimno, wiec czas wyjąć z szafy swoje ciepłe swetry i nie tylko. Lubie jesień za to, że przy ubiorze można bardziej pokombinować, niż latem tylko spodenki i T-shirt. Ale co zakładać tej jesieni? Na pewno przydadzą się rzeczy z zeszłego roku, bo jak zwykle króluje:
Czarny i biały- czyli kolory, których nie może zabraknąć. Klasyczne, pasują do większości rzeczy.
Odcienie niebieskiego- a najbardziej granat. Jeansowe spodnie, płaszcz.
Szarości- Też bardzo uniwersalne kolory, można ciekawie połączyć z mocniejszymi barwami lub zostawić w jednej tonacji.
Musztardowe/Miodowe i brązy- Pierwszy kolor kojarzy mi się bardzo z jesienią i bardzo go niedawno polubiłam, Z brązem może tworzyć ciekawe zestawienie.
Burgund- Króluje już od kilku jesieni i jest nadal modny. Co się dziwić, piękny kolor :)
Khaki- W tym kolorze można często zobaczyć parki (kurtki) 
Modne są także mocne odcienie np. zieleni, pomarańczy, bo czemu by się tu nie wyróżniać? 

Przygotowałam jesienny projekt w moich ulubionych kolorach na jesień.
Miodowy płaszcz, burgundowy sweterek, siwy komin w kratę, jeansowe spodnie i botki.


Na zajęciach z projektowania robiliśmy taki eksperyment. Wiem, że mam to zrobione, jak bym była w przedszkolu :P ale chodzi mi tutaj też, o kolory które są np. charakterystyczne dla tej pory roku  na liściach. Można się też nimi inspirować i tworzyć swoje stylizacje.



Tutaj kilka moich propozycji:

Miodowy sweterek, marmurkowe jeansy, burgundowe botki, mała torebka i dodatki,


Crop Sweterek w kolorze siwo- białym, granatowe spodnie z wysokim stanem, skórzana torebka, naszyjniki.

Bardziej Rockow'a wersja: Czarny sweterek , legginsy w czarno-burgundowe paski, skórzana torebka, pieszczochy i botki.

Mam nadzieję, że trochę Was zainspirowałam :) Piszcie co lubicie nosić tej jesieni i jak podoba sie post i wygląd bloga.

Jeśli macie do mnie pytania także możecie pisać, a ja wstawię je w kolejnym poście.

9 komentarzy:

  1. Gratuluje talentu malarskiego
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stylizacje i projekt :)
    Najlepsze marmurkowe jeansy xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny projekt i porady, a co do projektu z liści... To sama nie zrobiłam lepiej :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna praca :) Zostawiam komentarz i lecę do Twojej "Szkoły rysowania" :)
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny rysunek, niesamowite stylizacje, a także piękny wygląd bloga. Czego chcieć więcej? <3

    http://fifteenshadesofme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post! Uwielbiam jesień :) <3 Fajne pomysły ;) Bardzo przypadł mi do gustu nagłówek :pp Ja tej jesieni przepadm za kardiganami <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne projekty! Naprawdę kocham jesień i wszystko co z nią związane :)
    Zostałaś nominowana do LBA :)
    http://magymany.blogspot.com/2015/10/lba.html
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Popieram komentarze wyżej :) Twój wygląd bloga jest świetny ale poprzedni również był piękny. Najbardziej przypadła mi do gustu twoja pierwsza stylizacja. Być może dlatego że są takie typowo jesienne kolorki. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń